Рівень зносу вантажних вагонів Укрзалізниці досяг 90%
Тим часом РФ скуповує активи європейських та азіатських залізниць

Сьогодні в Україні існує серйозний дефіцит вагонів, що постійно підриває плани промислових виробників з випуску та експорту своєї продукції.
Про це повідомляє РБК-Україна.
Розмір парку вантажних вагонів УЗ становить 104 000 штук при рівні зносу 90%. У той же час кількість вагонів з продовженим терміном служби досягає 30 000 штук.
Близько до цього показника і кількість рухомого складу, який вичерпав свій ресурс і потребує термінової заміни. Одночасно, дефіцит вантажних вагонів в Україні сягає 40 000 штук. І покривати його вдається лише частково за рахунок вагонів приватних компаній і рухомого складу російських транспортних підприємств.
Тим часом, до літа 2017 року «Укралізниця» змогла виробити на своїх заводах всього лише 154 вантажних вагони. Також їй вдалося «забуксували» в тендерних процедурах із закупівлі більшої кількості рухомого складу.
На тлі названих показників відбуваються публічні з'ясування відносин між главою УЗ і міністром інфраструктури з приводу того, хто більше винен у тому, що залізниця не оновлює свій парк вагонів. Варто відзначити, що минулі 5-10 років ситуація з оновленням парку була не краща.
Що ж відбувається з великими залізничними компаніями, які погіршують свої показники? Їх купують. Такі покупки широко поширені у Центральній Європі та Азії. Також відомо й ім'я головного покупця регіону, який останні 10 років взагалі не шкодує грошей на збирання активів – це компанія Російської залізниці.
Нагадаємо, що у середу, 9 серпня, Войцех Бальчун покинув посаду голови Укрзалізниці.