У США успішно протестували авіаційний двигун, який споживає на 45% менше палива
Graphlite 8 не потребує свічок для створення іскри
Американська компанія Engineered Propulsion Systems разом з ВВС США провели випробування авіаційного двигуна Graphlite 8. Випробування визнані успішними, сертифікація двигуна планується на кінець року. Про це повідомляє Aviation Week, передає N+1
На відміну від звичайних двигунів, які працюють на циклі Отто, Graphlite 8 заснований на циклі Дизеля, працює по іншому. В ньому в циліндр спершу подається повітря, потім різко стискається повітрям. Під час стискання температура повітря в циліндрі різко піднімається. При максимальному стисканні впорскується пальне, яке самозапалюється від контакту з гарячим повітрям. Потім починається процес розширення суміші, яка штовхає поршень.
Новий двигун працює на авіаційному гасі для реактивних двигунів. Завдяки дизельному циклу, Graphlite 8має здатність більш ефективно спалювати паливо. За оцінкою розробників, такий двигун споживатиме на 45% палива менше ніж інші двигуни.
Восьмициліндровий двигун Graphlite 8 може розвивати потужність до 350 кінських сил і здатен працювати на висотах до 9,1 тис метрів.
Зазначається, що двигуни, які працюють по дизельному типу, розглядаються як силові установки для пасажирських гвинтокрилів майбутнього. Вважається, що вони будуть не лише економними, а й екологічними.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].