«Укрзалізниця» планує збільшити кількість робочих локомотивів на 60 одиниць
В «Укрзалізниці» вважають, що проблеми з ремонтом приватних вагонів є наслідком непродуманої лібералізації ринку

До кінця вересня в «Укрзалізниці « планує збільшити кількість робочих локомотивів на 60 одиниць. Цього року рост цін на світовому ринку руди призвів до активізації українських рудників на експорт. Про це в інтерв’ю Mind розповів в.о голови правління «Укрзалізниці» Євген Кравцов.
«В УЗ є техніка, що відставлена на плановий ремонт, але не приведена до ладу, бо були проблеми з постачанням запчастин і якістю виконання ремонтних робіт», – повідомив Кравцов.
Для того щоб приватні локомотиви могли працювати на залізниці, потрібно прийняти закон «Про залізничний транспорт», що вже досить довго обговорюється у Верховній Раді. Крім цього, потрібно розробити і затвердити правила доступу приватної тяги до залізничної інфраструктури. А це неможливо швидко зробити. В європейських країнах на це пішло від 7 до 15 років.
«Це дуже складний процес і тут важливо не допустити помилок. Ось, наприклад, ще 15 років тому залізниця пустила до себе приватні вагони, але на ринку залізничних перевезень все одно є дефіцит рухомого складу», – додав Кравцов.
Дефіцит викликаний тим, що використання вагонів залізниці вантажовідправникам вигідніше – вони значно дешевше за рухомий склад з приватного парку.
Заводи УЗ в першу чергу ремонтують власні вагони, а минулого і цього року залізниця ще і значно збільшила обсяги ремонту свого парку. Кравцов вважає це наслідком непродуманої лібералізації ринку.
«Коли відкривали залізничну інфраструктуру для приватного парку, ніхто не ставив завдання перед приватниками створювати власні бази обслуговування рухомого складу. Це зробили тільки ті компанії, в яких великий парк вагонів, але їхні потужності розраховані під власні потреби. А інші не вирішили це питання і зараз у них проблеми з оперативним ремонтом», – сказав заступник голови Мінінфраструктури.
Нагадаємо, що з початку серпня значно погіршилася ситуація з вивантаженням зернових вантажів портовими елеваторами, що призводить до простоїв зерновозів і скупчення навантажених вагонів на підходах і на коліях станцій. Про це повідомляє прес-служба ПАТ «Укрзалізниця».
Раніше Mind писав, про те, як «Укрзалізниця» розвиває швидкісне сполучення.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].