Омелян не впевнений, що аеропорту Бориспіль необхідна концесія
Водночас Кабмін схвалив рішення передачі аеропорту в концесію

Міністр інфраструктури України Володимир Омелян наразі сумнівається в тому, чи потрібно передавати в концесію аеропорт Бориспіль.
Про це передає Укрінформ.
«Є пропозиція уряду, яке базується на пропозиції Міністерства економіки, розглядати в далекому майбутньому можливість концесії аеропорту Бориспіль. Якщо навіть це питання буде проголосовано в парламенті, це довгі роки підготовки, в разі необхідності. Я, наприклад, в необхідності цього кроку на цьому етапі до кінця не впевнений», – заявив Омелян.
Нагадаємо, що 4 липня Кабмін схвалив пропозицію рекомендувати передати в майбутньому в концесію держпідприємства «Міжнародний аеропорт Бориспіль» (Київ) і «Міжнародний аеропорт Львів».
У документах до рішення зазначено, що ще в жовтні 2016 року відбулося погоджувальна нарада, на якому Мінінфраструктури схвалив пропозицію Мінекономоразвітія і торгівлі про включення зазначених підприємств до переліку об'єктів, рекомендованих до передачі в концесію.
Ще у 2012 році уряд України вносив аеропорт Бориспіль до списку об'єктів держвласності, що підлягають передачі в концесію на конкурсній основі. Концесіонера планувалося вибрати на відкритому конкурсі. Пізніше Борис Колесніков, який займав тоді пост віце-прем'єра – міністра інфраструктури, заявив, що аеропорт Бориспіль буде переданий в концесію в першому півріччі 2013 року.
Однак, в лютому 2013 року був міністром інфраструктури Володимир Козак повідомив про відсутність конкретних пропозицій про передачу в концесію аеропорту, а в кінці 2013 року в експертному середовищі лунала думка про те, що ця концесія не актуальна.
І зараз деякі експерти висловлюються проти передачі в концесію аеропортів Бориспіль і Львів, оскільки обидва підприємства раніше отримали значні інвестиції з боку держави і тепер демонструють позитивні фінансові результати.
Як вже розповідав Mind, у середині липня на позачерговому засіданні уряду прем'єр-міністр Володимир Гройсман доручив Міністерству інфраструктури та Державіаслужбі до вересня 2017 року виробити Національну транспортну стратегію. Її важливою складовою повинна стати Стратегія розвитку авіаційного транспорту та аеропортів, яка визначить головні пріоритети розвитку цілої галузі та аеропорту Бориспіль зокрема.
“Ми сподіваємося, що Стратегія розвитку авіаційного транспорту та аеропортів у рамках загальної Національної стратегії все ж прояснить усі питання і стане головним орієнтиром для розвитку аеропорту Бориспіль. Головне, щоб цей документ чітко визначив, яким саме шляхом слід рухатися держпідприємству, і згідно із якими стратегічними викликам йому вибудовувати свою подальшу роботу,” – розповів у інтерв’ю Mind генеральний директор аеропорту Бориспіль Павло Рябікін.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].