«Нове життя для старого звіра»: Bentley показав нове покоління Continental GT
Нове купе побудовано на платформі Porsche Panamera

Для будь-якого автовиробника введення нової моделі справа ризикована. Але коли це найпопулярніша модель, яка колись врятувала компанію, можна видихнути з полегшенням.
Не зважаючи на високі ставки, Bentley впевнена у своєму третьому поколінні Continental GT, який і показала світу до офіційної прем’єри на Франкфуртському автосалоні.
«Conti», як авто називають всередині компанії, – бестселер Bentley у всі часи. Було продано більше 70 000 екземплярів, що є вражаючою цифрою для автомобілів, кожен з яких може коштувати $150 000 і більше. Про це повідомляє CNN.
Під керівництвом Стефана Сілаффа, який 30 років працював у Volkswagen, а також у Audi та SEAT, дизайнери розробили новий дизайн автомобілю.

«Ми грались з міліметрами, – говорить Сілафф. – Це успішна модель, тому ми не хотіла винаходити її наново, але ми задоволені результатом. Це, як і раніше класичний Bentley, але цього разу це щось більше».
Тепер авто виглядає більш акуратно – кузов став більш рельєфним, змінились і пропорції. Нове купе виглядає більш та спортивним. При цьому габарити машини не змінились: вона стала коротша на 13 мм, але ширша на 7 мм. Колісна база збільшилась на 110 мм. Авто стало також легшим на 70 кг.
Continental GT побудовано на базі Porshe Panamera, в той час як попередні дві версії створені на платформі Volkswagen Phaeton. Тепер замість класичного «автомата» в автомобілі восьмиступінчатий преселективний «робот» з двома зчепленнями.
Купе оснащено бензиновим бітурбодвигуном W12 6.0. TSI, який є потужнішим ніж у попередніх моделях, але економнішим на 16%..З 0 до 100 км авто розганяється за 3,7сек, максимальна швидкість – 333 км/год.

Завдяки новій підвісці від Panamera нова модель може підлаштовуватись під будь-які дорожні умови. Що безперечно, додає комфорту.
Найбліьше змін зазнало інтер’єрне рішення Continental GT. По центру передньої панелі вмонтована тристороння секція, що обертається як номерний знак на автомобілі Джеймса Бонда. При заведенні авто вмикається 12,3-дюймовий тачскрін, можна його змінити на панель із трьома аналоговими приладами, а коли машина стоїть – з’являється третя, пуста, секція.

Голова дизайнерському відділу Даррен Дей зазначає, що є ще багато над чим працювати. До компанії звертається багато ваганів, тому наразі дизайнери думають чим замінити шкіру, щоб привабити до бренду більше клієнтів
Як повідомляється, слідом за цією версією, мають з’явитись також кабріолет та модифікація із бітурбомотором V8 4.0.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].