ФБР почала нове розслідування щодо Uber через програму стеження за конкурентами
В Uber створювали фейкові акаунти в іншому сервісі таксі, щоб слідкувати за водіями

Компанія Uber, що надає послуги приватного таксі по всьому світу, сьогодні підтвердила, що ФБР відкрила ще одне розслідування стосовно незаконного використання програми стеження за конкурентами, повідомляє Financial Times.
Зокрема, в Uber використовували програму, яку у внутрішньому побуті компанії отримала назву Hell («Пекло»), для того щоб стежити за конкуруючою фірмою Lyft.
За допомогою програми Uber створював фейкові акаунти Lyft, щоб бачити, які водії конкурентів були поруч і які ціни вони пропонували на певні маршрути. Також «Пекло» використовувалася для отримання даних про водіїв, які працювали одночасно на Uber, і на Lyft, щоб за допомогою грошової компенсації змусити їх піти від конкурентів.
Ця програма зараз не використовується, вона припинила існування минулого року, стверджують в Uber.
Розслідування ФБР має з'ясувати, чи мала програма нелегальний доступ до комп'ютерної системи конкурентів.
Для Uber це вже третє федеральне розслідування в цілому і друге через секретного софта – в 2017 році влада Каліфорнії також звернули увагу на програму Greyball, яку Uber імовірно використовувала для обчислення співробітників регулюючих органів серед користувачів. Пізніше в Uber оголосили, що відмовився від використання цього софта.
Нагадаємо, в Uber – новий генеральний директор Дара Хосровшахі, який заявляє, що сервіс приватного таксі повністю змінить свою культуру та може стати публічною компанією.
Більше про погляди та ідеї нового гендиректора – в матеріалі Mind «Новий голова Uber: «Ця компанія має змінитися».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].