«Укрзалізниця» планує пришвидшити потяги

«Укрзалізниця» планує пришвидшити потяги

Вже проведено переговори з іспанським виробником легкого рухомого складу Talgo

«Укрзалізниця» планує пришвидшити потяги
Фото: Shutterstock

«Укрзалізниця» хоче збільшити швидкість руху поїздів на вже наявних в Україні шляхах, застосувавши технологію «легкої ваги» вагонів. З цього питання вже проведено переговори з іспанським виробником рухомого складу Talgo. Про це заявив в. о. глави правління УЗ Євген Кравцов.

«Вивчаємо можливості збільшення швидкості й зменшення часу курсування пасажирських поїздів на існуючій інфраструктурі. Зокрема, через застосування так званої технології «легкої ваги». Провели переговори з іспанською Talgo. Чекаємо рекомендацій на основі моделювання», – повідомив Кравцов.

Деталей впровадження даної технології керівник УЗ не надав, але зазначив, що першим напрямком, де могли б реалізуватись дані технології, могло б стати сполучення Київ – Одеса.

	«Укрзалізниця» планує пришвидшити потяги
Фото: Shutterstock

Кравцов також розповів, що наразі «Укрзалізниця» працює над розвитком сполучення з країнами ЄС та інтеграцією української залізничної системи в європейську. Зокрема, у напрямку Польщі, Австрії, Угорщини. Для чого потенційно розглядаються варіанти застосування рухомого складу, оснащеного системою автоматичної зміни ширини колії. І у цьому сегменті компанія Talgo є провідним виробником.

За словами директора з маркетингу компанії Talgo Енріке Ріеско, компанія має значний досвід виготовлення швидкісних поїздів, в тому числі для нешвидкісних колій. Рухомий склад іспанська компанія пристосовує до кліматичних умов місцевості, він витримує і високі, і низькі температури, має менші витрати на обслуговування, меншу вагу та розвиває високі швидкості.

	«Укрзалізниця» планує пришвидшити потяги
Фото: Shutterstock

Нагадаємо, що цього року УЗ відремонтувала 80 вагонів приміських поїздів (40 секцій, або вісім потягів), на що витратила 265,3 млн грн. Модернізація дозволяє продовжити термін експлуатації, за даними «Укрзалізниці», з шести до 16 років.

У Мінінфраструктури вважають, що рішенням проблеми перевезення на приміських маршрутах може стати в тому числі й придбання б/в електричок з країн ЄС. Наразі конкретних рішень із цього приводу ще немає. Більше подробиць щодо приміських сполучень ви можете дізнатися з матеріалу Mind «Стали у пригоді: на чому «Укрзалізниця» возить пасажирів до передмість».

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло