«Укрзалізниця» планує пришвидшити потяги
Вже проведено переговори з іспанським виробником легкого рухомого складу Talgo

«Укрзалізниця» хоче збільшити швидкість руху поїздів на вже наявних в Україні шляхах, застосувавши технологію «легкої ваги» вагонів. З цього питання вже проведено переговори з іспанським виробником рухомого складу Talgo. Про це заявив в. о. глави правління УЗ Євген Кравцов.
«Вивчаємо можливості збільшення швидкості й зменшення часу курсування пасажирських поїздів на існуючій інфраструктурі. Зокрема, через застосування так званої технології «легкої ваги». Провели переговори з іспанською Talgo. Чекаємо рекомендацій на основі моделювання», – повідомив Кравцов.
Деталей впровадження даної технології керівник УЗ не надав, але зазначив, що першим напрямком, де могли б реалізуватись дані технології, могло б стати сполучення Київ – Одеса.

Фото: Shutterstock
Кравцов також розповів, що наразі «Укрзалізниця» працює над розвитком сполучення з країнами ЄС та інтеграцією української залізничної системи в європейську. Зокрема, у напрямку Польщі, Австрії, Угорщини. Для чого потенційно розглядаються варіанти застосування рухомого складу, оснащеного системою автоматичної зміни ширини колії. І у цьому сегменті компанія Talgo є провідним виробником.
За словами директора з маркетингу компанії Talgo Енріке Ріеско, компанія має значний досвід виготовлення швидкісних поїздів, в тому числі для нешвидкісних колій. Рухомий склад іспанська компанія пристосовує до кліматичних умов місцевості, він витримує і високі, і низькі температури, має менші витрати на обслуговування, меншу вагу та розвиває високі швидкості.

Фото: Shutterstock
Нагадаємо, що цього року УЗ відремонтувала 80 вагонів приміських поїздів (40 секцій, або вісім потягів), на що витратила 265,3 млн грн. Модернізація дозволяє продовжити термін експлуатації, за даними «Укрзалізниці», з шести до 16 років.
У Мінінфраструктури вважають, що рішенням проблеми перевезення на приміських маршрутах може стати в тому числі й придбання б/в електричок з країн ЄС. Наразі конкретних рішень із цього приводу ще немає. Більше подробиць щодо приміських сполучень ви можете дізнатися з матеріалу Mind «Стали у пригоді: на чому «Укрзалізниця» возить пасажирів до передмість».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].