На український ринок виходить бренд піцерій з Росії

На український ринок виходить бренд піцерій з Росії

Dodo Pizza планує продавати франшизи українським партнерам

На український ринок виходить бренд піцерій з Росії
Фото: pixabay.com

Dodo Pizza, мережа з більш ніж 260 закладів у 10 країнах, вирішила розширюватися, продаючи франшизи українським партнерам.

Як відзначили на форумі Franchithink, повідомляє Асоціація ріелторів України, засновник мережі Федір Овчинников отримав близько 150 заявок на придбання франшизи від українських підприємців, і вже у 2018 році перша піцерія має відкритися в Україні.

Наразі мережа Dodo Pizza працює в форматі Fast casual і складається з 261 піцерії в 10 країнах: Росія, Румунія, Казахстан, Литва, Естонія, Узбекистан, Киргизія, США, Китай та Великобританія. З 261 закладу Овчинникову належить лише 12, інші розвиваються за франшизою. 60% виручки бізнесу формує доставка.

Для відкриття в Україні Овчинников розглядає всі українські міста. Детальну пропозицію щодо нової піцерії підприємець обіцяв представити лише в січні 2018 року.

Зазначимо, на сьогодні в Україні існує близько 3000 компаній, які розвивають мережу за франшизою. Як наважитися на відкриття власного закладу та запустити розвиток франчайзингової мережі, чи потрібно це взагалі та які складності можуть зустрітися на шляху, читайте у матеріалі СЕО компанії Fast Food System Володимира Гнатюка спеціально для Mind.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті