Користувачі Facebook зможуть оцінювати ЗМІ з точки зору їх надійності – Цукерберг
Для користувачів буде проводитися опитування про рівень їхньої довіри до тих чи інших ЗМІ

Користувачі Facebook тепер зможуть оцінювати ЗМІ з точки зору рівня довіри до них. Про це повідомив на своїй сторінці засновник соцмережі Марк Цукерберг.
Згідно з новими правилами, методом опитування користувачам буде ставитися запитання, чи знають вони те чи інше видання, і якщо так, чи довіряють вони йому.
За словами Цукерберга, мета нововведення – підвищити якість новин у стрічках користувачів.
«Це не змінить кількість новин, яке ви бачитимете на Facebook. Але це змістить баланс у бік джерел, які вважаються такими, що заслуговують довіри в суспільстві», – написав засновник Facebook.
За словами Цукерберга, розібратися у великій кількості ЗМІ і знайти серед них варті довіри дуже складно. Спочатку сама адміністрація соцмережі хотіла робити такий вибір, але це здалося їй необʼєктивним. Потім вирішили залучити сторонніх експертів, але відмовилися від цього задуму. І зрештою зупинилися на тому, що самі користувачі мають обирати авторитетні для себе ресурси.
Перші опитування пройдуть вже наступного тижня.
Критики вважають, що озвучена Цукербергом методика вимірювання надійності далека від ідеалу: так, ЗМІ, яким довіряє більшість населення, не обов'язково відповідають журналістським стандартам.
Як повідомлялося, 12 січня Марк Цукерберг оголосив, що в стрічці новин знизиться частка новинних і рекламних постів і збільшиться кількість записів друзів.
Питання достовірності новин, які бачать користувачі Facebook у своїх стрічках, стало широко обговорюватися у зв'язку з підозрою про втручання Росії у вибори президента США. За оцінкою Facebook, пости «фабрики тролів» про американську політику побачили 126 млн користувачів.
Facebook неодноразово критикували за алгоритм формування новинної стрічки, через який користувачі пропускали важливі пости від друзів і близьких.
Зараз новини складають близько 5% від усіх повідомлень у стрічці користувачів Facebook, йдеться в пості засновника соцмережі.
У майбутньому ця частка знизиться до 4% за рахунок того, що користувачам будуть частіше показувати повідомлення від їхніх знайомих і рідних.
Нагадаємо, особисті статки Марка Цукерберга, за оцінкою Forbes, перевищують $73 млрд.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].