Українці придбали 41% залізничних квитків через інтернет
Протягом минулого року пасажири купили майже на 6 млн квитків більше, ніж у 2016 році

У 2017 році через електронні сервіси пасажири придбали 41% залізничних квитків від загального продажу. Про це на своїй сторінці у Twitter повідомив в. о. голови «Укрзалізниці» Євген Кравцов.
«Загалом у минулому році через електронні канали було реалізовано майже 22 млн квитків, тоді як за 2016 рік – 16,7 млн (34% від загального продажу)», – повідомив він.
Через інтернет у 2017-му році пасажири купили майже на 6 млн квитків більше, ніж роком раніше. 41 % квитків від загального продажу було придбано через електронні сервіси. З 2008-го он-лайн оформлено майже 65 млн квитків. Для цього працює сервіс https://t.co/q1Bntj7y25. pic.twitter.com/fgg0sJWadY
– Євген Кравцов (@Kravtsov_e) 26 січня 2018 р.
Раніше повідомлялося, що «Укрзалізниця» тимчасово припиняє повернення квитків через інтернет. Це відбулося через масову купівлю квитків на одного вигаданого громадянина з дивним прізвищем у кожному вагоні. Пізніше в УЗ повідомили, що викрили пасажирів, які масово скуповували квитки он-лайн на період зимових свят. 19 січня цього року в «Укрзалізниці» повідомили про відновлення послуги повернення електронних квитків через інтернет.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].