Українці придбали 41% залізничних квитків через інтернет

Українці придбали 41% залізничних квитків через інтернет

Протягом минулого року пасажири купили майже на 6 млн квитків більше, ніж у 2016 році

Українці придбали 41% залізничних квитків через інтернет
Фото pixabay.com

У 2017 році через електронні сервіси пасажири придбали 41% залізничних квитків від загального продажу. Про це на своїй сторінці у Twitter повідомив в. о. голови «Укрзалізниці» Євген Кравцов.

«Загалом у минулому році через електронні канали було реалізовано майже 22 млн квитків, тоді як за 2016 рік – 16,7 млн (34% від загального продажу)», – повідомив він.

Раніше повідомлялося, що «Укрзалізниця» тимчасово припиняє повернення квитків через інтернет. Це відбулося через масову купівлю квитків на одного вигаданого громадянина з дивним прізвищем у кожному вагоні. Пізніше в УЗ повідомили, що викрили пасажирів, які масово скуповували квитки он-лайн на період зимових свят. 19 січня цього року в «Укрзалізниці» повідомили про відновлення послуги повернення електронних квитків через інтернет

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло