ПриватБанк спільно з VUSO гарантуватиме повернення квитків на залізницю
Протягом трьох днів покупець отримає 100% вартості квитка на карту

ПриватБанк спільно зі страховою компанією VUSO запустив новий сервіс для своїх клієнтів – «Гарантоване повернення», який передбачає повну компенсацію вартості залізничних квитків. Про це повідомляється в прес-релізі страховика, передає Інтерфакс.
У разі відмови від поїздки з будь-якої причини VUSO протягом трьох днів повертає 100% вартості квитка на карту покупця. Для отримання виплати досить оформити в Приват24 повернення квитка до відправлення поїзда.
Цим унікальним сервісом уже скористалися понад 12 700 клієнтів банку, які купили квитки через Приват24, bilet.pb.ua, у відділеннях банку або за коротким номером 3700.
«Сподіваємося, новий сервіс буде корисний для мандрівників і дасть можливість у неординарній ситуації легко відмовитися від поїздки», – зазначив виконувач обов'язків голови правління VUSO Андрій Артюхові.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].