Єврокомісія хоче зобов’язати Twitter і Facebook надавати поліції дані про користувачів
Цифрові майданчики повинні будуть надати відомості про підозрюваного протягом 10 днів

Месенджери, соцмережі та інші сервіси будуть зобов’язані надавати дані про своїх користувачів правоохоронним органам протягом 10 днів після отримання запиту від них, або 6 годин в надзвичайних ситуаціях. Про це повідомляє Euractiv з посиланням на законопроект, який готує Єврокомісія.
Європейський регулятор планує зобов’язати до співпраці з поліцією всі технологічні компанії, які займаються накопиченням даних користувачів, незалежно від того, де знаходяться офіси цих організацій або місця зберігання даних.
Сервіси, щодо яких будуть діяти нові правила, включають соціальні мережі, такі як Twitter і Facebook, хмарні провайдери, реєстри доменних імен і навіть «цифрові ринки, які дозволяють споживачам і/або трейдерам укладати однорангові транзакції», тобто майданчики для здійснення купівлі в інтернеті.
Про нововведення Єврокомісії планується оголосити 17 квітня.
Раніше повідомлялося, що у зв’язку з тим, що Євросоюз не може збирати адекватний податок з компаній на зразок Google і Facebook, Єврокомісія розробила нові пропозиції щодо податків.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].