Німецька поштова служба зливала дані про своїх клієнтів партії Ангели Меркель
Інформація про електорат очевидно була потрібна для формування передвиборчої стратегії

Німецька поштова служба Deutsche Post продавала політичним партіям Німеччини дані про своїх клієнтів. Про це повідомляє «Коммерсант» з посиланням на німецьке видання Bild am Sonntag.
Як повідомляють журналісти видання, посилаючись на матеріали власного розслідування, поштова компанія почала продавати особисті дані клієнтів через свою «дочку» Deutsche Post Direkt GmbH ще з 2005 року.
Під час парламентських виборів у 2017 році партія Ангели Меркель Християнсько-демократичний союз (ХДС) і Вільна демократична партія (ВДП) замовляли проведення аналізу електорату і цієї компанії.
Обидві партії підтвердили виданню наявність контрактів із Deutsche Post Direkt GmbH.
Deutsche Post надавала партіям анонімні дані своїх клієнтів, в тому числі, інформацію про стать, вік, сімейний статус та освіту, а також про наявність у них житла і автомобіля та про доходи.
Нагадаємо, через подібну ситуацію розгорівся скандал навколо соцмережі Facebook. Розслідування журналістів виявило, що британська аналітична компанія Cambridge Analytica незаконно використовувала дані 50 млн користувачів Facebook під час виборчої кампанії Дональда Трампа у США, направляючи їм таргетовану рекламу.
Цукерберг прокоментував скандал із витоком даних. Він зізнався, що компанія не проконтролювала належним чином отримані аналітичною компанією персональні дані користувачів. Він розповів про плани компанії проаналізувати всі додатки, які отримують доступ до персональних даних, та обмежити до них доступ.
Нагадаємо, інвестори подали до суду на Facebook через скандал зі зливанням даних третім особам.
Зрештою стало відомо, хто й навіщо витягнув у Facebook дані про 50 млн користувачів – не обійшлося без росіян.
Детальніше про це у матеріалі Mind «Обережно, Facebook: чому виник скандал з використанням персональних даних».
На заході рух #deleteFacebook ( «видали Facebook») набув масового поширення. Одним з тих, хто підтримав протест проти зливання особистих даних, став Ілон Маск, який видалив із Facebook сторінки Tesla та SpaceX.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].