«Автопром – це пекло»: Ілон Маск ночує на заводі, щоб контролювати виробництво Tesla Model 3
«Критично важливе» виробництво електрокара налагоджується, акції компанії зростають

Гендиректор Tesla Ілон Маск повідомив, що з випуском бюджетної моделі електромобіля Model 3, призначеного для масового ринку, спостерігаються певні проблеми. Щоб їх вирішити, йому довелося взяти безпосередній контроль над підрозділом, який виробляє транспортні засоби, повідомляють двоє джерел, знайомих з ситуацією, пише The Information.
Втім, Маск і сам зізнається в цьому: підприємцю доводиться буквально «ночувати на заводі», пише він у своєму Twitter 3 квітня.
При цьому в серії твітів він розкритикував видання, яке в своєму матеріалі «призначило» винним за недостатні обсяги виробництва старшого віце-президента компанії з інженерних питань Дуга Філда, який в останні місяці курирував виробництво, а до 2013-го працював в Apple. Випуск автомобілів не встигає за цільовими показниками саме відтоді, як Філд приєднався до компанії і очолив виробництво, написала The Information.
«Не можу повірити, що ви про це пишете. Моя робота як генерального директора – зосередитися на тому, що є найбільш критичним. На даний момент це виробництво Model 3. А Дуг, якого я вважаю одним із найталановитіших інженерів у світі, зосереджений на автомобілебудуванні», – написав Маск редактору видання у Twitter.
Can’t believe you’re even writing about this. My job as CEO is to focus on what’s most critical, which is currently Model 3 production. Doug, who I regard as one of the world’s most talented engineering execs, is focused on vehicle engineering.
– Elon Musk (@elonmusk) 2 квітня 2018 р.
За планом, компанія мала в березні випускати вже 2500 електроавтомобілів Model 3 на тиждень (по 500 на день), але по факту випускає поки що близько 1000 авто на тиждень.
За версією Ілона Маска, затримки з випуском Model 3 повʼязані з тим, що підрядні компанії невчасно постачають деталі, необхідні для ПЗ, в тому числі автопілота. Також виявився не готовим до виробництва акумуляторів в потрібних обсягах Gigafactory – власний завод Tesla.
About a year ago, I asked Doug to manage both engineering & production. He agreed that Tesla needed eng & prod better aligned, so we don’t design cars that are crazy hard to build. Right now, tho, better to divide & conquer, so I’m back to sleeping at factory. Car biz is hell …
– Elon Musk (@elonmusk) 2 квітня 2018 р.
«Десь рік тому я попросив Дуга (Філда – ред.) взяти під контроль інженерний і виробничий відділи. Він погодився, що обом відділам потрібно краще керівництво. Тому ми не розробляємо автомобілі, які нереально важко сконструювати. Втім, зараз краще «розділяти і завойовувати», тому я знову ночую на заводі. Автомобільний бізнес – це пекло…» – песимістично написав він.
Але ринки це зрозуміли по-своєму, і вже через кілька годин після цієї заяви повідомляється, що акції Tesla зросли на 5% на новинах про рекордні обсяги виробництва.
Tesla виробила в першому кварталі 2018 року 34 494 машин, що на 40% більше, ніж у четвертому кварталі 2017 року, і цей квартал став найпродуктивнішим в історії компанії, йдеться в повідомленні Tesla.
За останні сім днів Tesla випустила 2020 автомобілів Model 3. Протягом наступних семи днів, очікується, що компанія виробить 2 тисячі автомобілів Model S і Model X і 2 тисячі Model 3.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].