АМКУ за місяць планує завершити дослідження ринків курячого м'яса і яєць
Процес дослідження затягнувся оскільки суб'єкти не поспішають надавати інформацію

Антимонопольний комітет України (АМКУ) в травні 2018 року має намір завершити дослідження ринків курячого м'яса і яєць, повідомляє Інтерфакс-Україна.
Як зазначається, про це повідомив голова відомства Юрій Терентьєв на прес-брифінгу в Києві в четвер.
«Крім визначення учасників і їх частки на ринках, слід глибше вивчити діяльність ринку, відносини між постачальниками і рітейлом. Дослідження ринків курячого м'яса і яєць перейшли в передслідчу стадію. Цей процес трохи затягнувся, оскільки суб'єкти довго надають інформацію. Думаю, що до кінця травня дослідження будуть завершені», – сказав Терентьев.
Як повідомлялося, за попередніми результатами дослідження ринку курячого м'яса АМКУ розглядає 2 можливих порушення законодавства про захист економічної конкуренції: зловживання монопольним домінуючим становищем одним з найбільших виробників м'яса курячого або антиконкурентні узгоджені дії найбільших виробників в частині узгодження цінової політики.
За оцінкою АМКУ, половина ринку курячого м'яса в Україні припадає на дві компанії – ПАТ «Миронівський хлібопродукт» з часткою в 38% і ТОВ «Комплекс Агромарс» – 12%.
Крім того, АМКУ вбачає ознаки олігополії на українському ринку яєць. За даними відомства, основними учасниками ринку за обсягом виробництва яєць є агрохолдинги «Авангард» і «Овостар Юніон», корпорація «Інтер-Агросистема» із загальною часткою 46,61%.
З огляду на динаміку виробництва, реалізації в Україні яєць і на експорт АМКУ продовжив на 2018 рік дослідження цього ринку на предмет дотримання законодавства про захист економічної конкуренції у зв'язку з ціновими коливаннями.
В цілому АМКУ вивчає ситуацію на ринку курятини, яєць, соняшникової олії і цукру.
Нагадаємо, Антимонопольний комітет України допускає цінову змову в діях виробників м'яса птиці.
Водночас, про те, чому АМКУ не завжди в змозі впливати на виробників, читайте у матеріалі Mind «Змова птахівників: чи вдасться знизити ціни на курятину».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].