АМКУ за місяць планує завершити дослідження ринків курячого м'яса і яєць

АМКУ за місяць планує завершити дослідження ринків курячого м'яса і яєць

Процес дослідження затягнувся оскільки суб'єкти не поспішають надавати інформацію

АМКУ за місяць планує завершити дослідження ринків курячого м'яса і яєць
Фото pixabay.com

Антимонопольний комітет України (АМКУ) в травні 2018 року має намір завершити дослідження ринків курячого м'яса і яєць, повідомляє Інтерфакс-Україна.

Як зазначається, про це повідомив голова відомства Юрій Терентьєв на прес-брифінгу в Києві в четвер.

«Крім визначення учасників і їх частки на ринках, слід глибше вивчити діяльність ринку, відносини між постачальниками і рітейлом. Дослідження ринків курячого м'яса і яєць перейшли в передслідчу стадію. Цей процес трохи затягнувся, оскільки суб'єкти довго надають інформацію. Думаю, що до кінця травня дослідження будуть завершені», – сказав Терентьев.

Як повідомлялося, за попередніми результатами дослідження ринку курячого м'яса АМКУ розглядає 2 можливих порушення законодавства про захист економічної конкуренції: зловживання монопольним домінуючим становищем одним з найбільших виробників м'яса курячого або антиконкурентні узгоджені дії найбільших виробників в частині узгодження цінової політики.

За оцінкою АМКУ, половина ринку курячого м'яса в Україні припадає на дві компанії – ПАТ «Миронівський хлібопродукт» з часткою в 38% і ТОВ «Комплекс Агромарс» – 12%.

Крім того, АМКУ вбачає ознаки олігополії на українському ринку яєць. За даними відомства, основними учасниками ринку за обсягом виробництва яєць є агрохолдинги «Авангард» і «Овостар Юніон», корпорація «Інтер-Агросистема» із загальною часткою 46,61%.

З огляду на динаміку виробництва, реалізації в Україні яєць і на експорт АМКУ продовжив на 2018 рік дослідження цього ринку на предмет дотримання законодавства про захист економічної конкуренції у зв'язку з ціновими коливаннями.

В цілому АМКУ вивчає ситуацію на ринку курятини, яєць, соняшникової олії і цукру.

Нагадаємо, Антимонопольний комітет України допускає цінову змову в діях виробників м'яса птиці. 

Водночас, про те, чому АМКУ не завжди в змозі впливати на виробників, читайте у матеріалі Mind «Змова птахівників: чи вдасться знизити ціни на курятину».

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло