Китайська Ele.me витратить майже $500 млн за три місяці, щоб перемогти єдиного конкурента
Гроші підуть на маркетинг та субсидії

Китайська компанії Ele.me, яка займається доставкою їжі та належить холдингу Alibaba Group заявила, що витрачатиме по 1 млрд юанів ($147,21 млн) протягом кожного місяця літа на маркетинг та субсидії, щоб стати основним гравцем на ринку. Про це повідомляє Reuters.
Ele.me загалом витратить 3 млрд юанів ($441,63 млн) з липня по вересень, прагнучи збільшити свою долю на ринку на 50%, заявив голова компанії Лей Ван.
Нагадаємо: у квітні Alibaba купив решту долі в Ele.me, яка ще не належала холдингу. Після угоди ринкова вартість стартапу становила 9,5 млрд юанів.
«Ми очікуємо, що Alibaba продовжить інвестувати мільярди юанів в розвиток Ele.me, сказав Ван. Фонди не є зараз нашою головною проблемою».
Alibaba посилює позиції Ele.me, в той час як головний та єдиний конкурент компанії, Meituan Dianping, готується до лістингу в Гонконзі у $4 млрд.
Минулого року Ele.me купила одного із своїх суперників – сервіс із доставки їжі Baidu, скоротивши ринок до двох конкурентів.
Meituan Dianping, яку підтримує суперник Alibaba, холдинг Tencent, мав ринкову вартість близько $30 млрд, але нещодавно оприлюднив, що в 2017 році її збитки склали $2,8 млрд.
Голова Ele.me сказав, що незважаючи на сильну конкуренцію, компанія очікує збільшення виручки відповідно до галузевих показників в діапазоні від 60 до 70% до 2020 року. Компанія наразі знаходиться в процесі інтеграції з іншими компаніями Alibaba, включно із Alibaba Health, Tmall та Hema Fresh.
Нагадаємо: наприкінці травня Ele.me запустив в Шанхаї сервіс доставки їжі дронами. Час доставки вантажу не перевищуватиме 20 хвилин.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].