Facebook дізнавався у великих банків інформацію про їх клієнтів-користувачів соцмережі
Такі дані Facebook використовує, щоб зацікавлювати користувачів різними підходящими для них сервісами

Facebook протягом останнього року надсилав запити у великі американські банки з проханням надати дані про їх клієнтів, включаючи історію операцій по карті і поточний залишок на рахунках користувачів. Про це з посиланням на свої джерело повідомдяє The Wall Street Journal, інформує RNS.
Ця інформація про клієнтів потрібна соцмережі для того,щоб спонукати користувачів витрачати більше часу на Messenger, зазначає видання.
У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.
«Facebook попросив великі банки США поділитися докладною інформацією про своїх клієнтів, включаючи історію покупок з карт і поточний залишок на рахунках клієнтів. Компанія за останній рік звернулася в JPMorgan Chase JPM&Co., Wells Fargo&Co., Citigroup Inc. C і US Bancorp USB для обговорення потенційних пропозицій, які вона може розміщувати в Facebook Messenger», – повідомило видання.
За інформацією WSJ, один із великих банків США відмовився від переговорів через можливі проблеми з конфіденційністю.
Представник Facebook повідомив виданню, що компанія не має наміру використовувати дані банківських клієнтів для реклами.
Зазначається, що Google і Amazon також запитували у банків інформацію про клієнтів, щоб долучити їх у банківські сервіси своїх віртуальних помічників Google Assistant і Alexa.
Раніше повідомлялося, що Mail.Ru отримувала доступ до приватних даних користувачів Facebook – нібито для розробки додатків для соцмережі.
Загалом же Facebook надавала доступ до даних користувачів 61-й сторонній компанії.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: editor@mind.ua.