З тендеру на будівництво метро на Виноградар зняли компанію, що пов'язана з Микитасем
Фірму «Адамант» відхилили за формальні помилки в документах

КП «Київський метрополітен» відхилило пропозицію ТОВ «Будівельна Компанія «Адамант» (Мукачеве) з тендеру на будівництво лінії метрополітену від станції «Сирець» на житловий масив Виноградар. Про це з посиланням на дані системи державних закупівель ProZorro повідомляють «Наші гроші».
«Фірму «Адамант» відхилили за формальні помилки в документах щодо освіти кількох інженерів, відсутності усіх підписів на документах про оренду транспорту. Також фірма надала банківську гарантію у розмірі 29,90 млн грн., текст в частині умов виплати якої не відповідав тендерній документації. В «Прозорро» наразі немає даних про оскарження відхилення», – йдеться в повідомленні.
«Будівельна Компанія «Адамант» входить до складу держкорпорації «Укрбуд», діяльність якої контролює народний депутат Максим Микитась і Юрій Пелих. За даними «Youcontrol», власниками «Адаманту» є фірми «Добробуд», «Укртрансбуд», «Шляхо-будівельне управління №14» і «ЮТЕМ-інжиніринг». Бенефіціарами вказані Олег Березовський, Костянтин Будьонний та Андій Стальний.
Компанія «Адамант» не має досвіду у будівництві метро, однак «Київський метрополітен» і не вимагав цього від учасників тендеру. Замовнику було достатньо аби відповідний досвід був у субпідрядника.
Субпідрядником «Адаманту» було ПрАТ «Південспецбуд», яке будувало у Харкові ділянки метро від станції «Проспект Перемоги» до станцій «Наукова» і «Олексіївська». «Укрбудівці» планували будувати метро в Києві за допомоги двох орендованих у Чехії тунелепробивних щитів (по 144 000 євро за штуку).
Так, заявки на тендер на будівництво ділянки Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції «Сирець» на житловий масив Виноградар у Подільському районі Києва вартістю 5,99 млрд грн подали компанії «Інтерстройтоннель» (Київ), «Київметробуд» (Київ).
Раніше повідомлялось, що КМДА затвердила проект будівництва дільниці метро зі станції «Сирець» на житловий масив Виноградар.
Детальніше про будівництво нової гілки можна прочитати в матеріалі Mind «Підземне відлуння: яким буде метро на столичний Виноградар».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].