МЕРТ запрошує до реєстрації ФОПів
Міністерство підготувало покрокову інструкцію процесу реєстрації

Покрокову інструкцію про те, як просто зареєструвати фізичну особу- підприємця (ФОП) на спрощеній системі оподаткування, запропонувало Міністерства економічного розвитку і торгівлі (МЕРТ).
Про це МЕРТ повідомило у Twitter.
Як зазначається, згідно з детальною інфографікою, яку підготував Офіс реформи адмінпослуг МЕРТ, для реєстрації ФОП потрібно зробити 8 кроків.
Як зареєструвати ФОП на спрощеній системі оподаткування? Офіс реформи адмінпослуг підготував детальну інфографіку з покроковою інструкцією 🎯 Поділіться корисною інформацією з друзями! @nefyodov pic.twitter.com/4S7DYqhCCn
– Мінекономрозвитку (@mineconomdev) 14 августа 2018 г.
Так, для запуску процесу реєстрації спершу потрібно обрати вид економічної діяльності, згідно їх затвердженій класифікації (КВЕД), та – групу єдиного податку.
Другий крок – подати до Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) заяви про держреєстрацію та про обрання спрощеної системи оподаткування, а також мати з собою паспорт громадянина України та ідентифікаційний податковий номер.
Третій крок – протягом 24 годин з моменту поданння вищезазначеної заяви, отримати виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, ФОП та громадських об’єднань, яку можна забрати у ЦНАП особисто або завантажити онлайн.
Четвертий – це придбання Книги обліку доходів, сторінки якої потрібно пронумерувати та підписати. П’ятий крок – подати до Державної фіскальної служби (ДФС) протягом 10 днів з моменту отримання виписки, зазначену Книгу обліку доходів разом із заявою про її реєстрацію, заяву про отримання витягу з реєстру платників єдиного податку.
Як зазначають у МЕРТ, зазначений витяг з реєстру є підтвердженням того, що підприємець обрав спорщеу систему оподаткування.
Шостий крок – отримання в ДФС протягом 10 лнів з моменту подання заяв до фіскально служби, зареєстрованої Книги обліку доходів та наведеного витягу з реєстру платників єдиного податку.
Так, тільки на сьомому кроці підприємцю потрібно відкрити рахунок і для цього ФОП може звернутись до будь-якого банку України.
Восьмий завершальний крок – це отримання Електронного цифрового підпису (ЕЦП) під час візиту до ДФС або у будь-який зручний час, на флешку в будь-якому акредитованому центри сертифікації ЕЦП.
Як нагадують у МЕРТ проходження сьомого та восьмого кроків передбачає подання додаткових документів.
Нагадаємо, днями сервіс Opendatabot випустив другу версію свого АРІ і зробив його доступним для всіх компаній в Україні, в тому числі – до всіх електронних державних реєстрів, даних компаній, ФОПів, фізосіб, судових рішень та розкладу, дані Державної фіскальної служби (ДФС). Крім того сервіс запустив можливість віддалено дізнаватись про відкриття та оновлення статусу судових справ.
Як писав Mind, за даними ДФС у I кварталі сплата єдиного податку від ФОП склала майже 5 млрд грн.
Раніше повідомлялось, що протягом 2017 року було зареєстровано 264 000 ФОП.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].