МЕРТ: протягом 7 місяців 2018 року 120 українських компаній взяли участь у торгових місіях до інших країн
Приблизно 300 компаній взяли участь в освітніх заходах за напрямом бізнес-можливостей

Протягом 7 місяців 2018 року 120 українських компаній взяли участь у торгових місіях до інших країн, візитах на іноземні виставки та практикуми.
Про це йдеться у звіті за зазначений період Офісу з просування експорту при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі (МЕРТ).
«Протягом 7 місяців 2018 року 120 українських компаній взяли участь у заходах організованих відділом бізнес-можливостей (Офісу з просування експорту – Mind), таких як торгові місії до Нігерії та Гани, Австрії та Ізраїлю, бізнес візити на виставку Gulfood, візит делегації з Канади та практикуми на тему можливостей японського ринку. Приблизно 300 компаній взяли участь в освітніх заходах за напрямом бізнес-можливостей», – йдеться у звіті.
Крім того, було проведено приблизно 1250 B2B зустрічей між українськими компаніями та іноземними партнерами, та було згенеровано приблизно 550 закордонних контрактів для майбутньої співпраці.

Фото: epo.org.ua
Так, в офісі зазначають, що підготовка до торгової місії розпочинається мінімум за 4 місяці та включає 3 етапи: вивчення ринку, пошук партнерів та урядова частина.
Як зазначається, в рамках першого етапу, експерти Офісу з просування експорту та міжнародні експерти готують вичерпні дослідження ринку, ланцюжки створення додаткової вартості та інформацію про культурні особливості та умови ведення бізнесу.
Пізніше, ретельно відбираються українські компанії для участі у торговій місії командою та консультантами Офісу згідно з заявленими критеріями.
«Основною причиною такого ретельного вибору є орієнтація Офісу на проведення ефективних B2B зустрічей для українських компаній, які можливі лише через розуміння профілю компанії та її експортних потреб. Кожна B2B зустріч організовується місцевими консультантами з урахуванням експортних характеристик української компанії», – зазначається у звіті.
Окрім цього, Офіс співпрацює з бізнес асоціаціями, торговими палатами, посольствами та урядовими організаціями з метою залучення більшої кількості відповідних компаній та збільшення зацікавленості до торгової місії.
У той же час, участь урядової делегації у торговій місії допомагає піднімати та вирішувати
питання, які сприяють пожвавленню торгівлі між двома країнами. Важливі торговельні питання виносяться на порядок денний, обговорюються протягом місії та опрацьовуються після неї.
Нагадаємо, за ініціативи МЕРТ, 22-24 липня 2018 року відбулась торгова місія до Ізраїлю для відкриття нових можливостей для українських компаній в IT та меблевому секторах на ринку цієї країни. Раніше, з 4 по 6 липня 2018 року, виробники продуктів харчування (кондитерські вироби, макаронні вироби, органічна продукція, овочі, фрукти, ягоди та їх переробка), засобів особистої гігієни та товарів для дому відвідали Австрію.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].