Північний міст на Троєщину у Києві відремонтують за майже 288 млн грн
До кінця 2020 року переможець тендеру виконає поточний середній ремонт тротуарів з заміною покриття

КП «Київавтошляхміст» 28 серпня за результатами тендеру замовило компанії «Укртрансміст» ремонт Північного моста через Дніпро і моста через Десенку за 287,87 млн грн, повідомляютьНаші гроші із посиланням на інформацію в системі ProZorro.
До кінця 2020 року виконають поточний середній ремонт тротуарів із заміною покриття, гідроізоляції прохожої частини, в тому числі в місцях зони огорож, водовідвідних лотків, перил та кріплень перильної огорожі. Гарантійний строк становить десять років.
За підсумковою відомістю ресурсів, найбільша сума у 43,47 млн грн. піде на суміш Sentinel Nosing Mortar FC виробництва «Stirling Lloyd» (Британія) по 99 грн/кг (тут і далі тендерні ціни вказано без ПДВ і доставки). Її ринкових цін немає у відкритих джерелах в Україні.
Ще 33,91 млн грн відведено на металеве перильне огородження по 87 000 грн/тонну, а 32,56 млн грн – на металеве оцинковане бар’єрне огородження 720 кДж по 99 000 грн/тонну.
У серпні на виграному іншою фірмою тендері КК «Київавтодор» щодо капітального ремонту Русанівського метромосту металеве перильне огородження коштувало стільки ж, однак металеве оцинковане бар’єрне огородження з невідомою утримувальною здатністю тоді було на третину дешевшим – 69 000 грн/тонну.
Ремонтний матеріал Vandex Cemline MG4 виробництва «RPM Belgium Vandex Group» (Бельгія) на 16,96 млн грн купили по 113 грн/кг, ринкові ціни якого теж невідомі.
На заробітну плату піде 8,30 млн грн, тобто 3% загальної вартості підряду. На прибуток відведено ще 0,3% – 943 000 грн. Ціна угоди на 0,2% нижча від очікуваної вартості закупівлі у 288,40 млн грн.
Єдиним конкурентом було столичне ПрАТ «Мостобудівне управління-3» киянина Сергія Крюка, причому ніхто не знижував ціну під час аукціону.
Засновником київської фірми «Укртрансміст» є Микола Ігорович Карнаков, керує нею Ігор Анатолійович Карнаков. Перший володіє ТОВ «Мобільні технології України» разом з Ігорем Абражаном, Євгеном Прудченком і Данилом Цейтльонком. А другий є підписантом і відомий як директор з виробництва ТОВ «Шляхове будівництво «Альтком». Фірма «Альтком» належить голландській фірмі «Альтком Б.В.» компанії «Altcom Global N.V.» з Нідерландів і донецького ТОВ «Фінансово-промислова група «Альтком» Олександра Тісленка і Сергія Павлічєва. Основні тендерні перемоги групи «Альтком» припали на період, коли підготовку до Євро-2012 курував віце-прем’єр Борис Колесніков.
Раніше з листопада 2017 року переможець «Укртрансміст» отримав підрядів виключно нинішнього замовника «Київавтошляхміст» і Полтавської САД на 47,52 млн грн.
Нагадаємо, стан трьох мостів у Києві – мосту імені Патона, метро та Шулявський шляхопровід наближається до аварійного і потребує капітального ремонту.
Раніше у КМДА повідомляли, що міст метро у Києві «обмежено працездатний» і до моменту аварійності ще 6 років.
Про те, як можна підтримати мости у Києві, читайте у матеріалі Mind «Стояти втомилися: чому в Україні руйнуються мости».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].