Ринкові технології: Ощадбанк та Mastercard запровадять cashless-платежі на ринку «Столичний»
Вже цієї осені найбільший продуктовий ринок країни встановлять POS-термінали

Компанія Mastercard, Ощадбанк і ринок «Столичний» підписали Меморандум про співпрацю з метою впровадження безготівкової інфраструктури та популяризації cashless-платежів на території ринку, йдеться у повідомленні на сайті Ощадбанку.
Як зазначається, ініціатором проекту виступила компанія Mastercard, генеральним партнером та банком-еквайром став Ощадбанк.
«Зокрема, в рамках співпраці планується встановлення POS-терміналів для безготівкових розрахунків банківськими картками та NFC-пристроями, а також впровадження технології для розрахунку за допомогою QR-коду», – зазначають у фінустанові.
Старт проекту заплановано на початок жовтня. В рамках співпраці, крім забезпечення платіжними терміналами торговців «Столичного» та впровадження безготівкової оплати QR-кодами при заїзді авто та розрахунках за покупки, Ощадбанк планує відкрити цілодобове банківське відділення самообслуговування на території ринку та впровадити інші банківські сервіси.

Фото: Ощадбанк
Оптовий ринок «Столичний» є найбільшим продуктовим ринком в Україні загальною площею 37 га, де щорічно реалізовують товари більше 3000 торговців. Щороку його відвідують понад 3 млн покупців, а річний товарообіг у грошовому еквіваленті становить понад 3 млрд грн. Ринок працює у сегментах: «Овочі та фрукти», «Риба», «М’ясо», «М’ясопродукти», «Молокопродукти» та «Бакалія» і є основним місцем закупівлі свіжих продуктів для ресторанів та кафе, торговців роздрібних ринків, магазинів біля дому Київського регіону та регіональних оптових компаній.
Нагадаємо, Центробанк спостерігає тенденцію зі збільшення кількості безконтактних платіжних карток. Як зазначали у Нацбанку наприкінці серпня, кількість безготівкових операцій за другий квартал 2018 року збільшилася на 11,6% (у порівняні з І кварталом поточного року) і склала 750,6 млн шт, більша половина з яких (51,7%) – це розрахунки в торговельній мережі.
Про драйвери cashless, які йдуть в Україну, читайте у матеріалі Mind «У гонитві за cashless: як банки «підсаджують» клієнтів на безготівкові розрахунки».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].