Доля Apple на європейському ринку знизилась завдяки популярності Huawei та Xiaomi – дослідження

Доля Apple на європейському ринку знизилась завдяки популярності Huawei та Xiaomi – дослідження

Китайські бренди послабили не лише ринкову долю Apple, ще більше від них постраждали Sony та LG

Доля Apple на європейському ринку знизилась завдяки популярності Huawei та Xiaomi – дослідження
фото Shutterstock

Сильні продажі iPhoneX та iPhone XS Max в кінці третього кварталу допомогли Apple збільшити долю на ринках смартфонів в США, Австралії та Китаї, але в той же втратити свої позиції на європейському ринку. Доля iPhone на ринку Європи загалом впала на 1,6% завдяки жорсткій конкуренції з китайськими брендами. Про це повідомляє Gizchina.

Доля iPhone в Німеччині знизилась на 0,5%, а в Іспанії – на 4,1%, зокрема і завдяки зростаючій популярності Huawei та Xiaomi.

Згідно з дослідженнями Kantar Worldpanel, хоча китайські бренди послабили ринкову долю Apple, найбільше від них постраждали Sony та LG. Крім того, аналітична компанія не врахувала обсяги iPhone XR, у зв’язку із його затримкою,що може змінити результати  за наступний квартал.

Ранні продажі моделей iPhone XS та iPhone XS Max в США мають високі показники, що є хорошою звісткою для Apple. Також спостерігається стійке зростання продажів iPhone 8 та iPhone 8 Plus, що також вносить свій вклад в долю ринку продукції Apple в США. Зазначається, що iPhone 8 залишається найпопулярнішою моделлю на американському ринку та складає 9,4% ринку мобільних телефонів в країні.

З випуском iPhone XR компанія Kantar Worldpanel лчікує, що ринкова доля Apple до кінця року має ще збільшитися.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло