Доля Apple на європейському ринку знизилась завдяки популярності Huawei та Xiaomi – дослідження
Китайські бренди послабили не лише ринкову долю Apple, ще більше від них постраждали Sony та LG

Сильні продажі iPhoneX та iPhone XS Max в кінці третього кварталу допомогли Apple збільшити долю на ринках смартфонів в США, Австралії та Китаї, але в той же втратити свої позиції на європейському ринку. Доля iPhone на ринку Європи загалом впала на 1,6% завдяки жорсткій конкуренції з китайськими брендами. Про це повідомляє Gizchina.
Доля iPhone в Німеччині знизилась на 0,5%, а в Іспанії – на 4,1%, зокрема і завдяки зростаючій популярності Huawei та Xiaomi.
Згідно з дослідженнями Kantar Worldpanel, хоча китайські бренди послабили ринкову долю Apple, найбільше від них постраждали Sony та LG. Крім того, аналітична компанія не врахувала обсяги iPhone XR, у зв’язку із його затримкою,що може змінити результати за наступний квартал.
Ранні продажі моделей iPhone XS та iPhone XS Max в США мають високі показники, що є хорошою звісткою для Apple. Також спостерігається стійке зростання продажів iPhone 8 та iPhone 8 Plus, що також вносить свій вклад в долю ринку продукції Apple в США. Зазначається, що iPhone 8 залишається найпопулярнішою моделлю на американському ринку та складає 9,4% ринку мобільних телефонів в країні.
З випуском iPhone XR компанія Kantar Worldpanel лчікує, що ринкова доля Apple до кінця року має ще збільшитися.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].