Російський автомобільний бренд Aurus не хочуть пускати до Європи
Toyota, Lamborghini і Michelin опротестували реєстрацію російського люксового бренду в ЄС

Toyota, Lamborghini і Michelin опротестували патентну заявку російської люксової компанії Aurus (проект «Кортеж») в європейському Бюро з інтелектуальної власності. Про це повідомляють «Ізвєстія».
Представники зарубіжних фірм стверджують, що найменування Aurus надто схоже з назвами брендів їхніх автомобілів. Є ризик, що російський Aurus доведеться перейменувати для ринку Євросоюзу, вважають експерти.
Проти реєстрації бренду в Європі виступили кілька автовиробників: компанія Toyota, яка має компактний хетчбек Auris, Lamborghini з люксовим кросовером Urus, а також шинний гігант Michelin зі своїм суббрендом Taurus.
Російський регулятор заявив, що не бачить у цьому проблеми.
«У січні 2019 року бренд Aurus був зареєстрований патентним відомством Benelux, яке об'єднує три країни: Бельгію, Нідерланди і Люксембург, також в березні 2019 був він зареєстрований в Латвії та Литві. Процедура реєстрації стандартна і здійснюється відповідно до встановлених національними патентними відомствами правилами і нормами. Дані реєстраційні процедури передбачають можливість оскарження реєстрації позначень в якості товарних знаків. Це загальносвітова практика в сфері інтелектуальної власності», – наголосив він.
Експерт з патентів Олена Полєнова повідомила, що «реєстрація в національних патентних відомствах країн Бенілюксу, Литви і Латвії дозволяє використовувати товарний знак лише на їх території», а з огляду на зусилля Toyota, Lamborghini та Michelin «очевидно, що наступним кроком буде оскарження бренду Aurus і в цих країнах».
У компанії Aurus від коментарів відмовилися. Джерела видання зазначили, що через суперечку перспектива європейських продажів даного бренду «підвисла», на їхню думку найбільш вірогідним варіантом є ребрендинг.
Проект Aurus реалізується за дорученням президента РФ Владіміра Путіна з 2012 року. Модельний ряд включає в себе авто чотирьох класів – седан, позашляховик, мінівен і лімузин. В першу чергу «Кортеж» замислювався як російський автомобіль представницького класу для перших осіб країни. Автівки мали замінити дорогі імпортні іномарки, які обслуговують чиновників вищого рангу. Експорт автомобілів планується почати в 2021 році, після запуску повномасштабного виробництва на нових потужностях в Татарстані.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].