Обсяги торгівлі через інтернет перевалили за $29 трлн, в лідерах США і Китай
Чверть населення планети роблять покупки в мережі

Глобальний ринок електронної комерції виріс в минулому році на 13%, його оборот склав $29 трлн. Про це в п'ятницю повідомили експерти Конференції ООН з торгівлі і розвитку (ЮНКТАД), інформує Центр новин ООН.
Кількість онлайн-покупців, відповідно, теж зросла: їх стало на 12% більше. 1,3 мільярда людей – чверть населення планети – здійснюють покупки в мережі.
Більшість інтернет-споживачів купує товари і послуги в межах своїх країн. Однак частка тих, хто замовляє продукцію з-за кордону, зросла до 21% – в основному за рахунок покупців в Сполучених Штатах.
В результаті обсяг міжнародної електронної торгівлі за схемою «бізнес для споживача» (B2C) збільшився на 4% і досяг $412 млрд, йдется в докладі.
«Нові показники свідчать про те, що електронна комерція створює масу можливостей, – сказав глава ЮНКТАД Мукіша Кітуї. – Але, якщо говорити про розвиток, то питання полягає в тому, чи готові підприємства в країнах, що розвиваються, скористатися цими можливостями».
Список світових лідерів електронної торгівлі за останні кілька років практично не змінився. Перші три позиції, як і раніше, займають США, Японія і Китай. У десятку «гігантів» інтернет-комерції також входять Німеччина, Південна Корея, Великобританія, Франція, Канада, Індія та Італія.
В листопаді минулого року Google провів дослідження і зʼясував, що 30% покупок одягу і взуття було зроблено в інтернеті.
Детальніше про електронну комерцію – в матеріалі Mind «Як вести бізнес в Україні через Amazon».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].