Нацкомфінпослуг фіксує зниження кількості скарг на страховиків

Нацкомфінпослуг фіксує зниження кількості скарг на страховиків

В 2018 році регулятор отримав 7 781 скарг на дії піднаглядних організацій, що на 12% менше ніж роком раніше

Нацкомфінпослуг фіксує зниження кількості скарг на страховиків
Фото: pixabay

Національна комісія, що здійснює держрегулювання ринків фінансових послуг (Нацомфінпослуг), в 2018 році отримала 7 781  скарг на дії піднаглядних організацій, що на 12% менше ніж роком раніше, з них 68% припадає на страхові компанії (-10,3%), передає Ліга фінансових організацій із посиланням на Інтерфакс-Україна.

Про це повідомив в ході публічного звіту діяльності регулятора за 2018 рік член Нацкомфінпослуг Денис Ястреб.

«Зменшилася кількість скарг на страхові компанії, вони стали працювати ефективніше», – зазначив він.

За його словами, в два рази скоротився період від надходження звернення до усунення піднаглядним суб'єктом порушень. Скорочено на 10-30 днів період від фіксації порушення до прийняття рішення Нацкоміфнуслуг про застосування заходу впливу, впроваджений чіткий контроль за виконанням заходів впливу. Крім того, запроваджено порядок надання погодження позапланових перевірок на підставі обґрунтованого звернення фізичних осіб, налагоджена робота з Фондом держмайна України щодо незалежної оцінки майна і контролю за надання послуг страховими компаніями.

В результаті дій нагляду Нацкомфінпослуг в 2018 році небанківські фінансові установи виплатили клієнтам 290 млн грн за більш ніж 2 000 звернень.

Як зазначається Нацкомфінпослуг в 2018 році здійснила 176 виїзних перевірок нагляду на підставі заяв громадян, що на 405 більше ніж роком раніше. При цьому кількість заходів впливу застосованих регулятором скоротилося на 51% до 1380.

На кінець 2018 року в Держреєстрі фінансових організацій було зареєстровано 281 страхова компанія, 358 кредитних спілок, 940 ломбардів, 359 НПФ, 22 адміністратора НПФ, 22 довірчих товариства.

Раніше регулятор повідомляв, що протягом півроку кількість скарг на страховиків скоротилася. З серпня-2018 до січня-2019 до регулятора надійшло 2124 звернень, що на 423 звернення менше за аналогічний період минулого року

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті