Броварня «Уманьпиво» збільшила обсяг виробництва на 13% та готується вийти на ринки 10 країн світу
Компанія планує збільшити виробництво на 15% та випустити три нові унікальні напої

«Уманьпиво» – регіональне підприємство, що постійно розвивається та підвищує стандарти виробництва пива та безалкогольних напоїв, у 2018 році збільшило обсяги виробництва та реалізації на 13%.
Компанія розширила свою присутність на внутрішньому ринку: вийшла в основні роздрібні мережі шести регіонів та наразі представлена по всій території країни, а також уклала 20 нових регіональних контрактів. Зараз «Уманьпиво» вибудовує власну логістично-складську мережу для швидких та безперебійних поставок свіжої продукції з виробництва до точок реалізації.
Також протягом попередніх двох років були укладені угоди на поставки продукції «Уманьпиво» до п'яти зарубіжних країн: Польщі, Молдови, Ізраїлю, США та Німеччини. Найближчим часом продукція «Уманьпиво» має з’явитися у Республіці Білорусь, країнах Балтії та Китаї. За І квартал 2019 року компанія відправила на експорт ушестеро більше продукції, ніж 2018 року.
Минулого пивного сезону броварня вивела на ринок 10 нових продуктів: лінійку натуральних сидрів Golden, лінійку пива «Своє» та слабоалкогольний напій «Медовар». Що дозволило підприємству вийти на новий рівень продажів у торговельних мережах.
В Україні зберігається високий потенціал ринку пива (за даними Pro-Consulting). Так, якщо порівнювати з Чехією, українці споживають пива в 2,7 разів менше – 147 л на рік проти 54 л на рік на людину.
«Як виробник, ми постійно моніторимо ринок, вивчаємо його потенціал, вподобання українських споживачів, щоб створювати лише ті продукти, які стануть популярними. При цьому ми, разом з німецькими пивоварами, ретельно розробляємо рецептуру, використовуючи здебільшого українську сировину, адже основні інгредієнти вирощуємо на власних полях, що дозволяє нам контролювати якість пива – від зернини на полі до готової продукції на складі», – розповідає Ігор Кисіль, CEO «Уманьпиво».
На підприємстві триває процес переобладнання та модернізації виробництва. У 2018 році був завершений третій етап реконструкції броварні, встановлено швейцарську систему ультрафільтрації, нове екологічне парогенераторне обладнання котельної, завезено додаткове обладнання з Німеччини для виробництва крафтових сортів пива та напоїв.
У новому пивному сезоні-2019 компанія «Уманьпиво» планує збільшити виробництво продукції на 15%, враховуючи нові ринки збуту. Асортимент поповнять як мінімум два нові напої за оригінальною рецептурою уманських броварів та ексклюзивний крафтовий сорт нефільтрованого пшеничного пива.
Також компанія планує активний вихід у HoReCa. Наразі «Уманьпиво» розглядає можливу присутність у 200 закладах цього сегмента Києва, Одеси та інших великих міст України.
«Тенденції пивного ринку України, підвищення культури споживання, наближення до європейських стандартів, дають нам перспективу для подальшого розвитку. Ми використовуємо комплексний підхід: модернізація та розширення виробництва, створення нових рецептур, вихід у нові регіони та на зарубіжні ринки. Наша мета на новий пивний сезон – підвищити обсяги виробництва на 15%, розширити асортимент та присутність у великих роздрібних мережах, познайомити зі смаком уманського пива усіх українців та зарубіжних поціновувачів хмільного напою», – ділиться планами на наступний сезон СЕО броварні «Уманьпиво» Ігор Кисіль.
Довідка про компанію:
Броварня «Уманьпиво» – український локальний виробник пива та безалкогольних напоїв. На сьогодні одна з найстаріших пивоварень України. Заснована 1878 року. Підприємство випускає натуральне пиво та напої, всі складові яких вирощені на власних полях компанії.