Apple несподівано програла в суді проти норвезької майстерні з ремонту телефонів

Apple несподівано програла в суді проти норвезької майстерні з ремонту телефонів

Справа може стати прецедентом в ситуаціях, коли Apple намагається встановити монополію на ремонт своєї продукції

Apple несподівано програла в суді проти норвезької майстерні з ремонту телефонів
фото iFixit

Американська корпорація Apple Inc. програла судовий процес з компанією по ремонту смартфонів iPhone з Норвегії. Про це пише видання Irex з посиланням на галузевий портал Motherboard.

Минулого року співробітники митниці перехопили партію дисплеїв для iPhone 6 і 6S, яка призначалася власнику майстерні з ремонту телефонів Хью Хьюсебі.

Митники зацікавились посилкою, оскільки логотипи Apple на дисплеях були зафарбовані. Вони повідомили про це в Apple, а представники компанії згодом заявили про те, що дисплеї підроблені.

Хьюсебі пояснив, що екрани він замовив у Гонконзі у сторонньої компанії.

Власник майстерні отримав від юристів Apple Inc. лист, в якому вони вимагали від підприємця припинити використовувати при ремонті смартфонів iPhone екрани сторонніх виробників. Інакше доведеться сплатити штраф, погрожували юристи бізнесмену.

Потім Хьюсебі запропонували угоду: знищити контрафактні дисплеї і виплатити на користь американської корпорації штраф в розмірі $3560. Однак підприємець відмовився це зробити, після чого юристи Apple звернулися до суду.

Хоча їх інтереси представляли відразу п'ять адвокатів, виграти судовий процес проти власника норвезької майстерні їм не вдалося.

Суд акцентував на тому, що діюче в Норвегії законодавство не забороняє використовувати при ремонті мобільних пристроїв дисплеї сторонніх виробників. На затриманій митниками партії екранів логотипи Apple були зафарбовані маркером, а значить, товарний знак корпорації компанією з Гонконгу не використовувався.

На думку адвоката, який представляв інтереси Хюсебі в судовому процесі, американська корпорація намагається отримати монополію на ремонт власних виробів з метою утримання високих цін. Запасні частини до пристроїв продаються Apple виключно партнерським компаніям. Авторизовані сервісні центри зобов'язані купувати запчастини за фіксованою ціною, виплачуючи при цьому американській корпорації певний відсоток.

Між тим Bloomberg повідомляє, що Apple розробляє новий увігнутий екран для IPhone, який працюватиме без дотику до нього.

Нагадаємо, Apple вимагає видалити з AppStore російський сервіс виклику таксі «Максим».

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло