АМПУ: інвестиційні проекти в Одеському порту на понад $250 млн мають бути завершені до кінця 2019 року
За цей час має бути завершене будівництво причалу та зернового комплексу

Інвестиційні проекти в Одеському порту, загальна вартість яких складає понад $250 млн, мають бути завершені до кінця 2019 року, повідомляє прес-служба Адміністрації морських портів України (АМПУ).
Відповідний меморандум щодо узгодження термінів завершення робіт по будівництву причалу 1-з в порту Одеса та нового зернового комплексу підписали АМПУ, ТОВ «Луї Дрейфус Компані Україна» та ТОВ «Бруклін-Київ».
У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.
Як зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс, подальший розвиток проекту передбачає визначення: економічної доцільності днопоглиблення до 13,5 м, наявності додаткових вантажопотоків, строків реалізації. Зараз планується, що після завершення робіт у 2019 році новий термінал повинен вийти на обсяг не менше 3 млн тонн на рік.
Приватні інвестори – «Бруклін-Київ» за участі та підтримки Європейського Банку Реконструкції та Розвитку та компанії «Луї Дрейфус Компані Україна» – розпочали реалізацію інвестиційного проекту з будівництва сучасного перевантажувального зернового комплексу в тилу причалу № 1-з в районі Андросвіського молу Одеського морського порту у 2012 році. За цей час було закінчено роботи по трьом з п’яти черг проекту (1,3 та 4). Друга та п’ята фінішують цього року. АМПУ долучилася до реалізації проекту у 2013 році та забезпечила будівництво нового причалу №1-з з довжиною причальної стінки 254,02 м, шириною причалу 35,4 м та глибиною біля кордону причалу 12 м.
Одеський морський порт розташований в південно-західній частині Одеської затоки. Кількість вантажних причалів – 31, довжина вантажного причального фронту – 6, 291 км.
Відповідно до реєстру АМПУ, в порту працюють ДП «КТО», ТОВ «Бруклін-Київ», ТОВ «Металзюкрайн Корп», ТОВ «Новолог», ТОВ «Олімпекс Купе Інтернешнл», ТОВ «Новотех-Термінал», ТОВ «УНСК», ПАТ «ДПЗКУ «Одеський зерновий термінал» та інші портові оператори.
Нагадаємо: фінрезультат Одеського порту за I квартал-2019 перевищив плановий показник на 64%. Доходи перевищили планові показники на 16% за рахунок зростання вантажоперевалки і доходів деяких підрозділів.
У той же час, у 2018 році порт скоротив вантажообіг в порівнянні з 2017 роком на 10,1% – до 21,698 млн тонн. Питома вага порту в вантажообігу морських портів України склав 16% проти 18,2% в 2017 році.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: editor@mind.ua.