АМПУ: інвестиційні проекти в Одеському порту на понад $250 млн мають бути завершені до кінця 2019 року

АМПУ: інвестиційні проекти в Одеському порту на понад $250 млн мають бути завершені до кінця 2019 року

За цей час має бути завершене будівництво причалу та зернового комплексу

АМПУ: інвестиційні проекти в Одеському порту на понад $250 млн мають бути завершені до кінця 2019 року
Фото: pixabay

Інвестиційні проекти в Одеському порту, загальна вартість яких складає понад $250 млн, мають бути завершені до кінця 2019 року, повідомляє прес-служба Адміністрації морських портів України (АМПУ).

Відповідний меморандум щодо узгодження термінів завершення робіт по будівництву причалу 1-з в порту Одеса та нового зернового комплексу підписали АМПУ, ТОВ «Луї Дрейфус Компані Україна» та ТОВ «Бруклін-Київ».

Як зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс, подальший розвиток проекту передбачає визначення: економічної доцільності днопоглиблення до 13,5 м, наявності додаткових вантажопотоків, строків реалізації. Зараз планується, що після завершення робіт у 2019 році новий термінал повинен вийти на обсяг не менше 3 млн тонн на рік.

Приватні інвестори – «Бруклін-Київ» за участі та підтримки Європейського Банку Реконструкції та Розвитку та компанії «Луї Дрейфус Компані Україна» – розпочали реалізацію інвестиційного проекту з будівництва сучасного перевантажувального зернового комплексу в тилу причалу № 1-з в районі Андросвіського молу Одеського морського порту у 2012 році. За цей час було закінчено роботи по трьом з п’яти черг проекту (1,3 та 4). Друга та п’ята фінішують цього року. АМПУ долучилася до реалізації проекту у 2013 році та забезпечила будівництво нового причалу №1-з з довжиною причальної стінки 254,02 м, шириною причалу 35,4 м та глибиною біля кордону причалу 12 м.

Одеський морський порт розташований в південно-західній частині Одеської затоки. Кількість вантажних причалів – 31, довжина вантажного причального фронту – 6, 291 км.

Відповідно до реєстру АМПУ, в порту працюють ДП «КТО», ТОВ «Бруклін-Київ», ТОВ «Металзюкрайн Корп», ТОВ «Новолог», ТОВ «Олімпекс Купе Інтернешнл», ТОВ «Новотех-Термінал», ТОВ «УНСК», ПАТ «ДПЗКУ «Одеський зерновий термінал» та інші портові оператори.

Нагадаємо: фінрезультат Одеського порту за I квартал-2019 перевищив плановий показник на 64%. Доходи перевищили планові показники на 16% за рахунок зростання вантажоперевалки і доходів деяких підрозділів.

У той же час, у 2018 році порт скоротив вантажообіг в порівнянні з 2017 роком на 10,1% – до 21,698 млн тонн. Питома вага порту в вантажообігу морських портів України склав 16% проти 18,2% в 2017 році.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті