Правила будівництва парковок і гаражів у великих містах оновляться з липня
Запроваджується європейська практика будівництва перехоплюючих автостоянок

Уряд планує з 1 липня запровадити нові будівельні норми щодо проектування автостоянок і гаражів, які вводять можливість влаштовувати зручні перехоплюючі автостоянки на в’їзді до центру великих міст. Про це повідомив заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Лев Парцхаладзе, повідомляє прес-служба Кабінету міністрів
«Запроваджуємо ще одну цікаву європейську практику для налагодження транспортного руху в містах – перехоплюючі автостоянки, так звані «Park&Ride». Зазвичай вони розміщуються на околицях або при в’їзді у центри великих міст поблизу зупинок громадського транспорту, щоб власник авто міг залишити свою машину і зручно пересісти на метро, автобус чи трамвай. Плата за таку парковку коштує копійки у порівнянні з парковками в центрі, а в багатьох випадках взагалі безкоштовна. Крім того, користувачі перехоплюючих парковок можуть зі знижкою придбати квитки на громадський транспорт «туди-назад». Це дійсно вигідно і для людей, і для міста. Тому ми також унормували таку можливість у наших ДБН», – зазначив заступник міністра.
Нововведення набирає чинності з 1 липня 2019 року, що передбачено змінами у державні будівельні норми щодо проектування автостоянок і гаражів, які вводять можливість влаштовувати зручні перехоплюючі автостоянки на в’їзді до центру великих міст.
Такі парковки користуються значною популярністю за кордоном, зокрема, у Європі, адже дозволяють зменшити кількість заторів на дорогах, вирішити проблему з нестачею парковок в містах, підвищити їх екологічний стан та налагодити рух транспорту в центрі.
Згідно з будівельними нормами щодо містобудування такі перехоплюючі автостоянки мають входити до складу транспортно-пересадочних вузлів (ТПВ), що повинні передбачуватися в генеральних планах та комплексних схемах транспорту великих міст для зручної та швидкої пересадки з одного виду транспорту на інший. Зокрема вони мають бути розташовані на під’їзді до центральної частини міста поблизу залізничних станцій авіатерміналів, станцій метро, зупинок маршрутного таксі та іншого громадського транспорту.
Кількість і місткість таких перехоплюючих автостоянок визначається на основі розрахунків перспективних пересадочних пасажиропотоків і пасажирооборотів.
Як писав Mind, раніше Мінрегіон пропоянував замінити гаражі на автоматизовані стоянки та механізовані гаражі на кілька рівнів. Мінрегіон планував що автоматизовані гаражі можна буде пристроювати до будинків або облаштовувати їх під землею до 9-го поверху включно
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].