Митниця почала приймати скарги онлайн, поки що у тестовому режимі
Розглядати скарги на роботу Нової митниці обіцяють за 5 днів, вся комунікація здійснюватиметься в електронному вигляді

Українські митники тестують онлайн-сервіс для прийому звернень і скарг, вже в грудні планують включити систему до Контактного центру Кабміну.
Про це повідомив голова Державної митної служби України Максим Нефьодов на своїй сторінці у Facebook.
Поскаржитися на роботу Нової митниці тепер можна тут.
Нефьодов наголошує, що уся комунікація з відомства відбуватиметься виключно в електронній формі.
В регіональних представництвах митниці уже виділили людей, які працюватимуть над розглядом звернень, на центральному рівні будуть контролювати загальну статистику та об’єктивність наданої відповіді.
Обіцяють відповідати «людською мовою».
Також очільник митниці проанонсував включення сервісу в систему Контакт центру Кабміну та попросив не спамити:
«З грудня плануємо інтегрувати цей же інтерфейс в спільний Контактний Центр Кабміну, який будує Дмитро Дубілет… Але одразу кажу – це інструмент реакції на проблеми, а не спаму на кшталт «знизьте мита» чи «розкажіть, як імпортувати білих ведмедей». На таке відповідати не будемо» – попередив Нефьодов.
Нагадаємо, на початку листопада Митниця анонсувала ще один онлайн-сервіс – калькулятор орієнтовної митної вартості та платежів при оформленні авто згідно існуючого законодавства.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].