eBay вирішив продати один із своїх сервісів конкуренту за $4 млрд
Ідеться про білетний сервіс StubHub

Американський інтернет-аукціон eBay оголосив, що домовився про продаж за $4,05 млрд свого квиткового сервісу StubHub компанії viagogo, яка також займається перепродажем квитків. Про це повідомляє пресслужба eBay.
«Ми вважаємо, що ця угода є чудовим результатом, також вона максимізує довгострокову цінність для акціонерів eBay», – сказав Скотт Шенкель, тимчасовий виконавчий директор eBay.
«Протягом останніх кількох місяців керівництво та рада директорів eBay були залучені до ретельного огляду наших поточних стратегій і портфеля, і ми дійшли висновку, що це є найкращим кроком уперед, як для eBay, так і для StubHub. Ми твердо віримо в бізнес StubHub, і ми радіємо його майбутньому потенціалу росту з viagogo як його власника», – додав він.
Угода, як очікується, буде закрита в І кварталі 2020 року після отримання схвалення від регуляторів.
Як viagogo, так і StubHub надають «клієнтам вибір та конкуренті ціни на квитки і роблять це в надійному середовищі з гарантіями для фанатів». Разом ці майданчики щоденно продаватимуть сотні тисяч квитків у понад 70 країнах, йдеться в повідомленні.
Ерік Бейкер, засновник та гендиректор viagogo, також був одним із співзасновників StubHub, коли навчався в бізнес-школі, але пішов до того, як бізнес був проданий eBay за $310 млн 2007 року.
У пресслужбі наголошують, що eBay регулярно перевіряє свій портфель, щоб переконатися, що її інвестиції та активи підтримують стратегічний напрям компанії.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].