eBay вирішив продати один із своїх сервісів конкуренту за $4 млрд

eBay вирішив продати один із своїх сервісів конкуренту за $4 млрд

Ідеться про білетний сервіс StubHub

eBay вирішив продати один із своїх сервісів конкуренту за $4 млрд
фото www.flickr.com/photos/wilsondan/3027170410

Американський інтернет-аукціон eBay оголосив, що домовився про продаж за $4,05 млрд свого квиткового сервісу StubHub компанії viagogo, яка також займається перепродажем квитків. Про це повідомляє пресслужба eBay.

«Ми вважаємо, що ця угода є чудовим результатом, також вона максимізує довгострокову цінність для акціонерів eBay», – сказав Скотт Шенкель, тимчасовий виконавчий директор eBay.

«Протягом останніх кількох місяців керівництво та рада директорів eBay були залучені до ретельного огляду наших поточних стратегій і портфеля, і ми дійшли висновку, що це є найкращим кроком уперед, як для eBay, так і для StubHub. Ми твердо віримо в бізнес StubHub, і  ми радіємо його майбутньому потенціалу росту з viagogo як його власника», – додав він.

Угода, як очікується, буде закрита в І кварталі 2020 року після отримання схвалення від регуляторів.

Як viagogo, так і StubHub надають «клієнтам вибір та конкуренті ціни на квитки і роблять це в надійному середовищі з гарантіями для фанатів». Разом ці майданчики щоденно продаватимуть сотні тисяч квитків у понад 70 країнах, йдеться в повідомленні.

Ерік Бейкер, засновник та гендиректор viagogo, також був одним із співзасновників StubHub, коли навчався в бізнес-школі, але пішов до того, як бізнес був проданий eBay за $310 млн 2007 року.

У пресслужбі наголошують, що eBay регулярно перевіряє свій портфель, щоб переконатися, що її інвестиції та активи підтримують стратегічний напрям компанії.  

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло