Захворіло у світі
161,138,318
Померло у світі
3,347,018
Вилікувалось у світі
138,963,721
Захворіло в Україні
2,135,886
Померло в Україні
47,333
Вилікувалось в Україні
1,816,643
Регіональна ГК «Хлібодар» стає національним гравцем та трансформується в HD-group
Реклама

Регіональна ГК «Хлібодар» стає національним гравцем та трансформується в HD-group

У найближчих планах HD-group – здійснити низку придбань у профільних та суміжних сферах, розширити регіони покриття, наростити продуктовий портфель

Этот материал также доступен на русском This material is also available in English
Регіональна ГК «Хлібодар» стає національним гравцем та трансформується в HD-group

Група компаній «Хлібодар», до складу якої входять підприємства з зернопереробки; заводи з виробництва хлібобулочних та борошняних кондитерських виробів; завод з виробництва джемів, варення; компанії з організації закупівель та логістики, трансформується в Групу компаній HD-group, – про це повідомляє прес-служба Групи.

HD-group позиціонує себе як агріфуд платформа, виступаючи сервісним центром з набором аутсорсингових функцій на B2B ринку – від виробництва товарів (у рамках чинних виробничих напрямків) до надання сервісних послуг з організації закупівель та логістики.

Регіональна ГК «Хлібодар» стає національним гравцем та трансформується в HD-group
Борис Шестопалов, співвласник HD-group

«Процес трансформації ми розпочали ще у 2017 році. Він був спрямований на зміну підходів в управлінні та перехід із сегменту виробництва хліба до сегменту агріфуд з фокусом на B2B клієнтів», – коментує співвласник HD-group Борис Шестопалов.

За його словами, зміни відбулися за шістю основними позиціями: кластеризація бізнес-напрямків з розробкою ключових показників ефективності; перехід від ієрархічної до матричної системи менеджменту зі створенням support hub, що підтримує всі бізнес-напрямки; створення операційного хабу (back office); створення офісу з оцінки проектів; розробка системи раннього реагування та використання оперативної внутрішньої комунікації.

«У планах HD-group – здійснити низку придбань у профільних та суміжних сферах, розширити регіони покриття, наростити продуктовий портфель. Нам належить зробити значний стрибок у підвищенні впізнаваності як HD-group, так і наших брендів. Незмінною залишається соціальна відповідальність Групи, з фокусом на довгострокові проекти у сфері impact investing, які, на наш погляд, є основою національного економічно-соціального надбання. Також ми ще в більшій мірі плануємо спрямовувати наші зусилля на діджиталізацію бізнес-процесів та створення додаткових сервісів для наших клієнтів та партнерів. Перш за все, це food tech accelerator, що має функціонувати в рамках відкритої платформи, як для підприємств Групи, так і для партнерів HD-group», – резюмував Борис Шестопалов.

Про HD-group:

У складі HD-group функціонують підприємства з зернопереробки; заводи з виробництва хлібобулочних та борошняних кондитерських виробів; завод з виробництва джемів, варення; компанії з організації закупівель та логістики.

Приріст EBITDA за 10 місяців 2019 року у порівнянні з аналогічним періодом минулого року становить 22,1%.
EBITDA Margin Ratio за 10 місяців 2019 року становить 14,5%, приріст доходу за 10 місяців 2019 року становить 9,7%.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті