Регіональна ГК «Хлібодар» стає національним гравцем та трансформується в HD-group
Реклама

Регіональна ГК «Хлібодар» стає національним гравцем та трансформується в HD-group

У найближчих планах HD-group – здійснити низку придбань у профільних та суміжних сферах, розширити регіони покриття, наростити продуктовий портфель

Цей матеріал також доступний російською
Регіональна ГК «Хлібодар» стає національним гравцем та трансформується в HD-group

Група компаній «Хлібодар», до складу якої входять підприємства з зернопереробки; заводи з виробництва хлібобулочних та борошняних кондитерських виробів; завод з виробництва джемів, варення; компанії з організації закупівель та логістики, трансформується в Групу компаній HD-group, – про це повідомляє прес-служба Групи.

HD-group позиціонує себе як агріфуд платформа, виступаючи сервісним центром з набором аутсорсингових функцій на B2B ринку – від виробництва товарів (у рамках чинних виробничих напрямків) до надання сервісних послуг з організації закупівель та логістики.

Регіональна ГК «Хлібодар» стає національним гравцем та трансформується в HD-group
Борис Шестопалов, співвласник HD-group

«Процес трансформації ми розпочали ще у 2017 році. Він був спрямований на зміну підходів в управлінні та перехід із сегменту виробництва хліба до сегменту агріфуд з фокусом на B2B клієнтів», – коментує співвласник HD-group Борис Шестопалов.

За його словами, зміни відбулися за шістю основними позиціями: кластеризація бізнес-напрямків з розробкою ключових показників ефективності; перехід від ієрархічної до матричної системи менеджменту зі створенням support hub, що підтримує всі бізнес-напрямки; створення операційного хабу (back office); створення офісу з оцінки проектів; розробка системи раннього реагування та використання оперативної внутрішньої комунікації.

«У планах HD-group – здійснити низку придбань у профільних та суміжних сферах, розширити регіони покриття, наростити продуктовий портфель. Нам належить зробити значний стрибок у підвищенні впізнаваності як HD-group, так і наших брендів. Незмінною залишається соціальна відповідальність Групи, з фокусом на довгострокові проекти у сфері impact investing, які, на наш погляд, є основою національного економічно-соціального надбання. Також ми ще в більшій мірі плануємо спрямовувати наші зусилля на діджиталізацію бізнес-процесів та створення додаткових сервісів для наших клієнтів та партнерів. Перш за все, це food tech accelerator, що має функціонувати в рамках відкритої платформи, як для підприємств Групи, так і для партнерів HD-group», – резюмував Борис Шестопалов.

Про HD-group:

У складі HD-group функціонують підприємства з зернопереробки; заводи з виробництва хлібобулочних та борошняних кондитерських виробів; завод з виробництва джемів, варення; компанії з організації закупівель та логістики.

Приріст EBITDA за 10 місяців 2019 року у порівнянні з аналогічним періодом минулого року становить 22,1%.
EBITDA Margin Ratio за 10 місяців 2019 року становить 14,5%, приріст доходу за 10 місяців 2019 року становить 9,7%.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті
Якщо Ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію