В Литві власники авто з дизельними/бензиновими двигунами платитимуть до 540 євро податку

В Литві власники авто з дизельними/бензиновими двигунами платитимуть до 540 євро податку

Влада хоче змусити литовців пересісти на більш нові автомобілі

В Литві власники авто з дизельними/бензиновими двигунами платитимуть до 540 євро податку
фото pixabay.com

В Литві з липня 2020 року за кожен автомобіль, що забруднює навколишнє середовище, доведеться платити податок. Він не буде стягуватися тільки з власників старовинних автомобілів, повідомляє baltic-course.com.

Сейм Литви у вівторок прийняв закон про податок на реєстрацію транспортних засобів з двигунами внутрішнього згорання (ДВЗ).

У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.

Законопроект викликав широкий резонанс у суспільстві.

Новий податок, на думку владу, примусить литовців змінити неекологічні автомобілі на більш нові, а також менше користуватися автомобілем і пересісти на громадський транспорт.

Опозиція не вірить в ефективність реалізації цього закону. Також є претензії до того, що будуть обкладені податком не всі транспортні засоби – його зможуть уникнути власники важких вантажних автомобілів і сільгосптехніки.

Податок становитиме від 13,5 євро до 540 євро залежно від виду автомобіля і викидів СО2, якщо він перевищує 130 грамів на кілометр.

Якщо емісія буде складати 131-140 г/км, податок на автомобілі на дизпаливі складе 30-540 євро, податок на бензиновий автомобіль – 15-270 євро, податок на автомобіль на газі – 13,5-243 євро. Якщо емісія CO2 буде перевищувати 301 г/км, податок складе відповідно 540 євро (дизпаливо), 270 євро (бензин) і 243 євро (газ).

Литва до 2030 року ставить за мету скоротити емісію газів, що викликають парниковий ефект, на 9% порівняно з 2005 роком. Це передбачено в проекті інтегрованого Національного плану дій в галузях енергетики і клімату на 2021-2030 роки.

Тим часом Швеція запланувала до 2030 року заборонити дизельні та бензинові двигуни.

Нагадаємо, Daimler більше не займатиметься розробкою двигунів внутрішнього згорання.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту editor@mind.ua
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло