«Укрзалізниця» 2019 року придбала 18 нових пасажирських вагонів
Ще 26 вагонів «УЗ» отримає у 2020 році

АТ «Укрзалізниця у 2019 році прийняла в експлуатацію 18 нових пасажирських вагонів українського виробництва, з яких 16 вагонів – купейного типу і ще два вагони типу СВ. Крім того, компанія передплатила поставку ще 26 вагонів, які мають надійти 2020 року. Про це повідомляє пресслужба «Укрзалізниці».
У нових вагонах використані сучасні матеріали, суттєво підвищений рівень комфорту. На вимогу «Укрзалізниці» 70% обладнання вагона вітчизняного виробництва, у тому числі системи кондиціювання та вітчизняні вакуумні туалети. Також у вагонах передбачені розетки на рівні верхніх полиць, збільшена кількість розеток у проходах. До того ж у кожному купе відчиняються кватирки, а вода для чаю нагрівається безвідносно руху поїзда і є гарячою вже при посадці пасажирів. Нові вагони будуть включені до складу фірмових поїздів.
Окрім закупівлі нових вагоні, «Укрзалізниця» проводить капітально-відновлювальний ремонт (КВР) вагонів, подовжуючи термін їхньої експлуатації. «Минулого року компанія оновила 29 вагонів: термін їх експлуатації продовжили на 14 років. Загальна сума інвестицій у капітально-відновлювальний ремонт 2019 року перевищив 340 млн грн. Із вагонів, що пройшли КВР, торік сформували нічний експрес «Київ – Маріуполь», новий поїзд «Київ – Чернівці», другий склад поїзда «Київ – Запоріжжя – Київ», новий склад поїзда «Київ – Лисичанськ», що дозволило збільшити періодичність його курсування», – повідомляє пресслужба.
В «УЗ» підкреслили, що придбання пасажирських вагонів здійснюється за кошти компанії, адже «Укрзалізниця» не отримує фінансування з державного бюджету для оновлення пасажирського рухомого складу, як це передбачено законом». «За результатами 2019 року збитки в пасажирському секторі (загалом у далекому та приміському залізничному сполученнях) можуть перевищити 12 млрд грн», – зазначається в повідомленні пресслужби «Укрзалізниці».
Довідка: новий пасажирський вагон купейного типу виробництва ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» призначений для перевезення 40 пасажирів зі швидкістю руху до 160 км/год та може експлуатуватися як на електрифікованих, так і на неелектрифікованих залізницях. Вагон обладнаний кліматичною системою, двома вакуумними туалетами закритого типу. Також у вагоні вдосконалена робота системи опалення в автоматичному режимі, передбачена установка додаткових фільтрів у системи опалення та водяного пожежогасіння. Встановлені більш потужні електричні перетворювачі для безперебійної роботи мікрохвильової печі, а також енергозберігаюче освітлення.
Нагадаємо: раніше Mind писав, що «Укрзалізниця» придбає ще 40 локомотивів General Electric. Новий рухомий склад значно поліпшить роботу на теплотязі та в цілому операційну діяльність компанії.
Також раніше повідомлялося, що голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов залишає свою посаду.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].