Індія відмовилась від проєкту Hyperloop
Влада країни заявила, що готова розглядати проєкт, коли хоч десь у світі буде побудовано хоча б 10 км

Уряд індійського штату Махараштра відмовляється від проєкту надшвидкісний транспортної системи Hyperloop, яка мала з'єднати столицю штату Мумбаї з індійським містом Пуна. Про це пише «Коммєрсант».
Як заявив заступник головного міністра Махараштри Аджіт Павар, проект Hyperloop поки «не реалізований ніде в світі».
«Нехай його спочатку побудують десь, хоча б 10 км. Якщо він буде успішним, тоді ми розглянемо можливість його впровадження в штаті», – сказав він.
Попередня адміністрація штату планувала виділити на проект Hyperloop $10 млрд. Передбачалося, що надшвидкісна траса допоможе зменшити час пересування між містами Мумбаї і Пуна з 3-4 годин до 35 хвилин.
Нагадаємо: в серпні 2019 року влада індійського штату Махараштра заявила про готовність втілити інфраструктурний проект вакуумного тунелю між Мумбаї і Пуною. Реалізувати його сподівався Річард Бренсон.
Концепція Hyperloop була запропонована бізнесменом Ілона Маском в 2013 році. Над проектом працює, зокрема, компанія Hyperloop Transportation Technologies (HTT). Вона планувала побудувати однойменну надшвидкісну транспортну систему на Близькому Сході, щоб скоротити час у дорозі між Дубаєм, Абу-Дабі і містами Саудівської Аравії.
HTT уклала угоди з низкою країн про будівництво та тестуванні там подібних систем. Зокрема, в 2016 році домовленість була досягнута з урядом Словаччини, в 2017 році – з урядом Індії, в 2018 році – з владою американських штатів Огайо та Іллінойс.
Як повідомлялось, Омелян виявив бажання підключитись до глобального проекту Hyperloop. Саме Дніпро мало стати тестовим майданчиком із впровадження транспорту п’ятого покоління. Екс-міністр очікував реалізувати амбітний проект за 5-10 років.
Більше про діяльність екс-міністра інфраструктури можна прочитати в матеріалі Mind «Володимир Омелян: «У вільний від роботи час займаюся проектом українського Hyperloop».
Новий міністр інфраструктури Владислав Криклій заявив,що ідея його попередника Володимира Омеляна про будівництво Hyperloop в Україні є «м’яко кажучи, абсурдною».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].