Через міцну гривню МХП Косюка втратив $70 млн EBITDA

Через міцну гривню МХП Косюка втратив $70 млн EBITDA

За його словами, тривала ревальвація гривні стала «серйозним ударом» для бізнесу

Через міцну гривню МХП Косюка втратив $70 млн EBITDA
Юрій Косюк
Фото: УНІАН

Найбільший виробник курятини в Україні компанія «Миронівський хлібопродукт» втратила $70 млн EBITDA в результаті зміцнення національної валюти в 2019 році. Про це в інтерв'ю LIGA.net повідомив власник компанії Юрій Косюк.

«Важка історія. Для бізнесу це було серйозним ударом. Я думаю, що ми втратили на цьому близько $70 млн EBITDA», – сказав він.

Косюк також пояснив, що на вартість акцій МХП, вартість яких падає з початку року вплинули індустріальні ризики в Україні та динаміка цін на commodities.

«Але для компанії це нічого не означає, ми ж не менше від цього заробляємо», – додав він.

За підсумками липня-вересня 2019 року МХП отримав чистий прибуток $104,1 млн, тоді як аналогічний період 2018-го завершив з чистим збитком $48,8 млн. Згідно квартальної фінансової звітності холдингу, його виручка в третьому кварталі зросла на 26,8% – до $559,8 млн, а EBITDA – на 10,1%, до $109 млн. Валовий прибуток МХП збільшився на 2,2% – до $93,9 млн, тоді як операційний скоротилася на 43,8% – до $39,8 млн.

У 2019 році виробник продав зовнішнім споживачам 669 960 тонн курячого м'яса, що на 13% більше, ніж в 2018 році. В кінці 2019 року МХП випустив облігації на $300-350 млн.

Нагадаємо: зміцнення гривні у 2019 року носило фундаментальний характер оскільки формувалося не лише за рахунок припливу коштів нерезидентів у гривневі державні облігації, але й через збільшення продуктивності окремих секторів економіки. В НБУ зазначають, що ревальвація стала ключовим чинником зниження інфляції.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті