Уряд підключив до електронного сервісу перевірки е-квитанцій усі держоргани
До сервісу тепер також підключені Міграційна служба, сервісні центри МВС, ЦНАПи, РАЦси та послуги ОДА

Уряд підключив основні державні органи до електронного сервісу перевірки квитанцій оплати державних послуг check.gov.ua. Про це в Facebook повідомив міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет.
За його даними, тепер до сервісу Check підключені Сервісні центри МВС ( (водійські посвідчення, довідка про несудимість тощо); Міграційна служба (паспорти, закордонні паспорти тощо); РАЦСи (усі послуги з народження, шлюбу тощо); ЦНАПи (послуги Міграційної служби та РАЦСів), послуги в Обласних державних адміністраціях (ліцензії, витяги тощо).
Дубілет пояснив, що це означає, що тепер громадянам не потрібно буде витрачати час на те, щоб принести в ці органи банківські квитанції про сплату. Достатньо буде оплатити послугу через Інтернет-банк або мобільний банківський додаток та дати номер квитанції працівнику державної установи.
Міністр наголосив, що «працівники цих державних установ отримали службові інструкції».
Наразі до сервісу приєднано три банки, на стадії підключення перебувають ще 10 установ.
Минулого місяця Дубілет анонсував скасування 43 із 110 обов'язкових форм, які українські підприємства надають Держслужбі статистики.
Як повідомлялось, наприкінці листопада стало відомо, що уряд має намір створити електронний сервіс, який замінить паперові квитанції про оплату, наприклад, паспорта, аліментів, мит.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].