Росія поширює дезінформацію, що коронавірус розробили США для «війни з Китаєм»
Мета Росії - посіяти розбрат між США та їх союзниками, вважають в Держдепі

Тисячі російських акаунтів в соцмережах Twitter, Facebook та Instagram поширюють дезінформацію, що нібито поява коронавірусу Covid-19 – це умисна антиамериканська кампанія, повідомляє RFI з посиланням на агентство France-Presse.
Як заявив агентству співробітник Держдепартаменту США, російська кампанія з дезінформації просуває в соцмережах теорії змови про причетність США до спалаху коронавірусу: нібито Covid-19 – це біологічна зброя, розроблена ЦРУ, а поширення вірусу – це спроба США «вести економічну війну з Китаєм».
Проведена Росією кампанія з дезінформації нагадує дії КГБ під час холодної війни про те, що вірус ВІЛ придумали американські вчені, вказує France-Presse.
«Мета Росії – посіяти розбрат і послабити державні інститути США і їх союзників», – заявив агентству заступник Держдепартаменту США у справах Європи і Євразії Філіп Рікер.
«Поширюючи дезінформацію про коронавірус, російські зловмисники знову вирішують поставити під загрозу суспільну безпеку, відволікаючи увагу від глобальної медико-санітарної допомоги», – додав він.
Кампанія з дезінформації почалася близько місяця тому, коли кількість смертей була ще менше десятка, а кількість заражень не перевищувало 200 випадків. На сьогодні від епідемії в Китаї померло понад 2400 чоловік, а кількість заражень перевищила 78 000. Така тривалість кампанії з дезінформації вказує на те, що для росіян це питання є важливим, вважають в Держдепі.
Експерти в боротьбі з дезінформацією запевняють, що тисячі фальшивих акаунтів поширюють дезінформацію англійською, французькою, іспанською, італійською та німецькою мовами. У деяких Twitter-повідомленнях стверджується, що до розробки коронавірусу причетний американський мільярдер Білл Гейтс, який інвестував мільярди доларів в охорону здоровʼя.
«Це типова поведінка для росіян. Використання дезінформації – це дешевий, але дуже ефективний метод для того, щоб посіяти розбрат між нами і Китаєм», – пояснили в Держдепі.
Зазначені фальшиві акаунти також поширюють інформацію про війну в Сирії, протести в Чилі і кризу з «жовтими жилетами» у Франції.
«Це не роботи, за кожним акаунтом стоїть справжня людина», – розповіла France-Presse у Global Engagement Center.
Нагадаємо, продажі автомобілів в Китаї впали на 92% через коронавірус.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].