Продажі автомобілів в Євросоюзі в квітні впали в 4 рази
Це найбільше падіння попиту на автівки з початку обліку даних

Продажі автомобілів в країнах Євросоюзу впали в квітні на 76,3%, або в 4,2 рази, і склали 270 682 штук порівняно з 1,143 млн в квітні 2019 року, свідчать дані Європейської асоціації виробників автомобілів (ACEA), передає FinMarket.
Це найістотніше падіння попиту на автомобілі за місяць, що пов'язано з обмеженнями, введеними через пандемію коронавірусу. Настільки істотне зниження пов'язане з тим, що більшість дилерських центрів у країнах Євросоюзу були закриті протягом усього місяця.
Падіння попиту на автомобілі в минулому місяці було відзначено на всіх ринках регіону. Найсуттєвіше зниження продажів зафіксовано в Італії – на 97,6% – і Іспанії – на 96,5%. У Франції реалізація машин впала на 88,8%, в Німеччині показник зменшився на 61,1%.
У період з січня по квітень 2020 року попит на нові автомобілі скоротився на 38,5% – до 2,751 млн, що пов'язано з негативним впливом пандемії на результати за березень і квітень.
З початку року кількість зареєстрованих нових автомобілів скоротилася наполовину на трьох з чотирьох ключових для ЄС ринках: в Італії – на 50,7%, Іспанії – на 48,9%, Франції – на 48%. Попит в Німеччині впав на 31%.
Серед компаній найбільш істотне падіння продажів в квітні було відзначено у італо-американської FCA Group – на 87,7% – щодо того ж місяця 2019 року, до 10 420 автомобілів.
Реалізація автомобілів німецької групи Volkswagen зменшилися на 72,7%, до 77 860 машин. Головний конкурент Volkswagen на європейському ринку, французька PSA Group, скоротила продажі на 81,2%, до 36 720 автомобілів. Інший французький автовиробник – група Renault – зафіксував зниження продажів на 79%, до 27 740 машин.
Корейська Hyundai скоротила продажі в ЄС в минулому місяці на 76,1%. Реалізація автомобілів німецького концерну BMW знизилася на 65,3%, японської Toyota – на 74%, Daimler – на 78,8%, Ford – на 75,9%, Nissan – на 84,5%, Volvo – на 62,9%.
Продажі японської Mazda впали на 81,1%, Mitsubishi – на 63,3%, британо-індійської Jaguar Land Rover – на 82,4%, Honda – на 83%.
Між тим, як повідомлялося, автоконцерн Nissan змінює стратегію: відходить з Європи і переорієнтовується на інші ринки.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].