Продажі автомобілів в Євросоюзі в квітні впали в 4 рази

Продажі автомобілів в Євросоюзі в квітні впали в 4 рази

Це найбільше падіння попиту на автівки з початку обліку даних

Продажі автомобілів в Євросоюзі в квітні впали в 4 рази
фото DR

Продажі автомобілів в країнах Євросоюзу впали в квітні на 76,3%, або в 4,2 рази, і склали 270 682 штук порівняно з 1,143 млн в квітні 2019 року, свідчать дані Європейської асоціації виробників автомобілів (ACEA), передає FinMarket.

Це найістотніше падіння попиту на автомобілі за місяць, що пов'язано з обмеженнями, введеними через пандемію коронавірусу. Настільки істотне зниження пов'язане з тим, що більшість дилерських центрів у країнах Євросоюзу були закриті протягом усього місяця.

Падіння попиту на автомобілі в минулому місяці було відзначено на всіх ринках регіону. Найсуттєвіше зниження продажів зафіксовано в Італії – на 97,6% – і Іспанії – на 96,5%. У Франції реалізація машин впала на 88,8%, в Німеччині показник зменшився на 61,1%.

У період з січня по квітень 2020 року попит на нові автомобілі скоротився на 38,5% – до 2,751 млн, що пов'язано з негативним впливом пандемії на результати за березень і квітень.

З початку року кількість зареєстрованих нових автомобілів скоротилася наполовину на трьох з чотирьох ключових для ЄС ринках: в Італії – на 50,7%, Іспанії – на 48,9%, Франції – на 48%. Попит в Німеччині впав на 31%.

Серед компаній найбільш істотне падіння продажів в квітні було відзначено у італо-американської FCA Group – на 87,7% – щодо того ж місяця 2019 року, до 10 420 автомобілів.

Реалізація автомобілів німецької групи Volkswagen зменшилися на 72,7%, до 77 860 машин. Головний конкурент Volkswagen на європейському ринку, французька PSA Group, скоротила продажі на 81,2%, до 36 720 автомобілів. Інший французький автовиробник – група Renault – зафіксував зниження продажів на 79%, до 27 740 машин.

Корейська Hyundai скоротила продажі в ЄС в минулому місяці на 76,1%. Реалізація автомобілів німецького концерну BMW знизилася на 65,3%, японської Toyota – на 74%, Daimler – на 78,8%, Ford – на 75,9%, Nissan – на 84,5%, Volvo – на 62,9%.

Продажі японської Mazda впали на 81,1%, Mitsubishi – на 63,3%, британо-індійської Jaguar Land Rover – на 82,4%, Honda – на 83%.

Між тим, як повідомлялося, автоконцерн Nissan змінює стратегію: відходить з Європи і переорієнтовується на інші ринки.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло