Більше половини автовласників стали менше їздити власним транспортом під час карантину
На 20% опитаних карантин жодним чином не вплинув, а 24%, навпаки, збільшили інтенсивність використання особистого транспорту

У квітні-травні 2020 року 55% власників автомобілів скоротили кількість поїздок на особистому транспорті через карантинні обмеження. При цьому 26% респондентів зменшили кількість поїздок більш ніж на 40%. Про це свідчать результати соціологічного дослідження, виконаного компанією Factum Group на замовлення «Консалтингової групи А-95».
Опитування проводилося у три етапи: наприкінці березня (з максимальним карантином), в квітні і і травні (з послабленнями).
На першому етапі кількість опитаних, які знизили споживання палива особистим автотранспортом, становило 46,4%, за підсумком травня цей показник збільшився до 55%.
П'ята частина опитаних власників автомобілів повідомили, що карантин не вплинув на інтенсивність користування особистим транспортом. У той час як 24% за цей період навпаки збільшили кількість поїздок.
Крім цього Factum Group провів дослідження споживчих настроїв, згідно з якими для 44% автовласників ключовим критерієм вибору АЗС залишається ціна. При цьому близько третини опитаних готові змінити звичного оператора АЗС у разі різниці в ціні від 3 до 5 грн / л. Чверть респондентів найбільше цінують бренд мережі АЗС і її репутацію.
Нагадаємо: відсьогодні в Україні стартує черговий етап послаблення карантину – в країні дозволяється робота закладів культури та закладів, які надають послуги розміщення. Однак послаблення відбудеться не в усіх областях.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].