Forbes опулікував новий рейтинг найдорожчих брендів світу
Лідером залишилась Apple

Загальна вартість 100 найдорожчих брендів за рік зросла з $2,33 трлн до $ 2,54 трлн. Найбільш популярною галуззю представленою в рейтингу виявилась ІТ. Найдорожчим брендом, за версією Forbes, залишилась Apple.
Компанії, в тому числі Amazon, Netflix і PayPal, продемонстрували істотне зростання вартості бренду з минулого року, що відповідає тенденціям, пов'язаним з електронною торгівлею, потоковим і цифровим платежам. Однак до рейтингу потрапили і новачки. Наприклад, такі бренди, як Nintendo, Burger King, Hennessy і AXA, увійшли до списку найдорожчих брендів, а Philips, Hewlett Packard Enterprise, Nissan і Kellogg були змушені його покинути.
Цьогорічний топ-10 найдорожчих брендів виглядає наступним чином:
- Apple ($241,2 млрд, зростаня на 17% за рік);
- Google ($207,5 млрд, +24%)
- Microsoft ($169 млрд +30%)
- Amazon (135,4 млрд, +40%)
- Facebook ($70,3 млрд, -21%)
- Coca-Cola ($64,4 млрд, +9%)
- Disney ($61,3 млрд, +18%)
- Samsung ($50,4 млрд, -5%)
- Louis Vuitton ($47,2 млрд, +20%)
- McDonald`s ($46,1 млрд, +5%)
Нагадаємо: за даними рейтингу консалтингової компанії Kantar список найдорожчих брендів виглядає дещо інакше. Лідером цього рейтингу є компанія Amazon.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].