Unilever витратить $1,2 млрд на те, щоб прибрати вуглеводневу сировину зі складу миючих засобів
Процес має бути повністю завершений до 2030 року

Коли компанія ставить собі за мету досягти нульового рівня викидів за певний період часу, вона має почати скорочувати викиди вуглецю на всіх можливих напрямках. Британо-нідерландська Unilever готова витратити 1 млрд євро ($1,2 млрд) на те, щоб повністю відмовитися від вуглеводневої сировини у виробництві своїх мийних засобів до 2030 року, повідомляє Bloomberg.
Звичайно важко асоціювати «чорне золото» з приємним запахом мийних засобів, якими перуть одяг, але це диво хімії. За допомогою серії хімічних реакцій сполуки вуглецю з довгим ланцюгом, що містяться в сирій нафті, можна перетворити в хімічні речовини, здатні видаляти масляні плями з тканини. Припинення використання викопного палива для виробництва цих хімікатів було технічно можливим протягом десятиліть, але вартість залишалася непомірно високою.
Для Unilever – це перша велика інвестиція в сектор, який нарешті почав шукати заміну хімії у своєму виробничому процесі інгредієнтами, отриманими з деревини або мікробної ферментації, або навіть переробленого вуглецю з інших галузей.
В компанії розраховують, що це дозволить скоротити вуглецевий слід продукції на 20%.
Нагадаємо: Microsoft, Nike, Starbucks, Unilever і Danone створили консорціум, який займеться вирішенням проблеми зміни клімату. Група отримала назву Transform to Net Zero.
До її складу увійшли також автовиробник Mercedes-Benz AG, данський суднохідний гігант Moller-Maersk, індійська інформаційно-технологічна Wipro, власник Avon – Natura & Co та низка інших.
Як повідомлялось, Apple заявила, що стане «вуглецево-нейтральною» компанією по усьому ланцюжку поставок до кінця десятиліття, «на 20 років раніше», ніж було заплановано.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].