Банк Ахметова відсудив в «Укрзалізниці» понад 600 млн грн
Цю суму за трьома кредитними договорами винна банку ПУМБ «Донецька залізниця»

Госпсуд Києва задовольнив позов «Першого українського міжнародного банку» Ріната Ахметова до АТ «Укрзалізниця» і прийняв рішення стягнути з відповідача на користь позивача $22 млн (близько 612 млн грн) заборгованості «Донецької залізниці» за трьома кредитними договорами 2013 року. Про це повідомляє Finbalance.
При цьому суд послався на висновки Великої палати Верховного Суду, що «Укрзалізниця» є правонаступником ДП «Донецька залізниця».
У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.
Згідно з судовими матеріалами, у липні-вересні 2016 року суди першої та апеляційної інстанції в рамках цієї справи вже задовольнили позовні вимоги ПУМБ і «Укрзалізниці» у жовтні того ж року сплатила банку 628,4 млн грн. Однак в грудні 2016 року Вищий госпсуд скасував рішення судів попередніх інстанцій та відправив цю суперечку на розгляд до суду першої інстанції.
У червні 2020 року «Укрзалізниця» повідомила, що Велика палата Верховного Суду визнала її правонаступником ДП «Донецька залізниця» з дати держреєстрації акціонерного товариства у 2015 році.
Як повідомляла «Укрзалізниця», це означає, що вона буде зобов'язана погасити всі борги ДП «Донецька залізниця», не отримавши при цьому від останнього ніякого майна в статутний капітал (при тому, що в ОРДЛО – понад 20 000 вантажних вагонів УЗ, майже 6 000 вагонів інших власників, майже 6 000 пасажирських вагонів і понад 300 локомотивів).
Як уточнила УЗ, за приблизними підрахунками сума фінансових зобов'язань ДП «Донецька залізниця» перед кредиторами перевищує 6,5 млрд грн, у т.ч. перед російськими «Сбербанком» – 3,5 млрд грн, «ВТБ Банком» – 1,2 млрд грн.
Нагадаємо, новий керівник «Укрзалізниці» хоче розділити УЗ на 4 компанії. Він планує утворити чотири одиниці: вантажні перевезення, пасажирські перевезення, інфраструктура, і окремо контейнерні перевезення
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: editor@mind.ua.