H&M показала покупцям машину з переробки старого одягу на новий Looop
Це повинно мотивувати клієнтів приносити на переробку старий одяг

Шведська компанія H&M представила машину з переробки текстилю Looop – вона робить зі старого одягу новий за п'ять годин, пише Fast Company, на який посилається vc.ru.
Компанія встановила скляну коробку розміром з транспортний контейнер в стокгольмському магазині. Всередині неї працівники за допомогою машини Looop очищають одяг, подрібнюють його і плетуть пряжу з отриманого волокна. Переробка займає близько п'яти годин, на виході покупці отримують нову річ з матеріалів старої.
У Looop не використовується вода або хімічні речовини. Процес переробки менше впливає на довкілля, ніж виготовлення одягу з первинних матеріалів.
За новий одяг покупцям доведеться доплачувати: для учасників програми лояльності H&M він буде коштувати $11, для інших – за $16. Всі виручені кошти підуть на дослідження матеріалів, відзначає видання.
Ідея програми в тому, щоб показати клієнтам процес переробки і мотивувати їх приносити старий одяг, заявив керівник відділу сталого розвитку компанії Паскаль Брун. Машина не призначена для переробки одягу в промислових масштабах.
У квітні 2019 року H&M Group інвестувала в фінський екологічний стартап Infinited Fiber. Технології компанії дозволяють подрібнити біологічні волокна, такі як бавовна або віскоза, а потім відтворювати з волокон новий матеріал, який на вигляд і дотик нагадує бавовну.
Як повідомлялося, Adidas і Lululemon продаватимуть спортивний одяг з «веганської шкіри», зробленої з грибів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].