IFC інвестує в стартап, що бореться з глобальною проблемою харчових відходів на $2,5 трлн
У світі псується та йде в смітник близько 25% с/г продукції, Apeel виробляє натуральні покриття, які продовжують термін зберігання фруктів та овочів

Apeel, стартап в галузі харчової науки, який підтримують Опра і Кеті Перрі, запускає нову ініціативу, щоб допомогти найменшим фермам в світі скоротити відходи і доставити більше врожаю на ринок.
Як розповідає CNBC, компанія, яка виробляє натуральні покриття, які продовжують термін зберігання основних продуктів супермаркетів, таких як авокадо і лимони, залучила $30 млн нового фінансування від інвесторів. Кошти мають допомогти розширити Apeel свою присутність в продуктових магазинах по всьому світу і представити більш широкий вибір покриттів для сільськогосподарських культур.
Серед цих нових інвесторів – Міжнародна фінансова корпорація (IFC), дочірня організація Всесвітнього банку і член Групи Світового банку, яка є найбільшим глобальним інститутом розвитку, орієнтованим виключно на приватний сектор в країнах, що розвиваються. Тільки в цьому році IFC інвестувала $22 млрд в приватні компанії, такі як Apeel.
Спільно з IFC нові програми Apeel для дрібних фермерів приведуть до створення ланцюжків поставок в країнах Африки на південь від Сахари, Мексиці, Центральній і Південній Америці та Південно-Східної Азії. Технологія Apeel також буде використовуватися для поліпшення внутрішніх ланцюжків поставок, скорочення втрат продуктів харчування без використання холодильного обладнання, що дозволить фермерам, роздрібним торговцям і споживачам у країнах, що розвиваються, отримати доступ до нових ринкових можливостей, раніше недоступних без інфраструктури охолодження або коштів для швидкого транспорту.
Як відомо, у всьому світі псується майже 25% фруктів і овочів, а Північна Америка входить в число регіонів світу з найвищим рівнем харчових відходів. Для компанії Apeel, яка розробляє покриття та плівки для збереження продуктів, в тому числі авокадо, яблук і лаймів, скорочення харчових відходів – це ринкова можливість, яка стала ще більш важливою через пандемію.
«Твердження, що люди голодують, тому що ми не вирощуємо досить їжі є помилковим. Проблема полягає в перебоях з постачанням і неможливістю конвертувати швидкопсувні активи в економічну цінність, – сказав Джеймс Роджерс, засновник і гендиректор Apeel. – Сувора реальність така, що сьогодні для більшості дрібних фермерів практично неможливо доставити свою продукцію на ринок, який заплатить за неї, перш ніж вона зіпсується».
Наразі галузевою нормою є покриття фруктовим воском для додання фруктам і овочам більш глянцевого вигляду, також його використовують в якості короткострокового консерванту. Але захисне покриття Apeel для продуктів витягується з ліпідів, які надходять з тих же продуктів, на які в кінцевому підсумку наноситься покриття. Розчин на водній основі продовжує термін придатності, запобігаючи окисленню і втрату води, від продуктового магазину до будинку споживача, хоча компанія не розкриває докладних деталей формули.
Продукти, вкриті оболонкою Apeel, доступні в США в магазинах Kroger і Harps. У Європі її продукція зараз доступна в данській Salling Group і має угоду з більш ніж 11 000 магазинів Edeka в Німеччині.
З моменту свого заснування в 2012 році компанія залучила $360 млн, а нещодавно була оцінена в $1 млрд.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].