Італійські антимонопольники взялись за Google
Техногіганта підозрюють у зловживанні домінуючим становищем на ринку медійної реклами в Інтернеті

Антимонопольні органи Італії розслідують діяльність Google за звинуваченням у зловживанні домінуючим становищем на ринку медійної реклами в Інтернеті.
Як повідомляє Reuters, розслідування було розпочато після скарги, поданої минулого року лобістською групою IAB італійських компаній цифрової реклами. Воно має завершитись до листопада 2021 року, що посилить нормативний тиск на технологічного гіганта Кремнієвої долини по всьому світу.
Регулятор підозрює, що Google використовує величезні обсяги даних, які він збирає через свої власні додатки, щоб перешкодити іншим операторам ефективно з нею конкурувати. Видання повідомляє, що в деяких офісах Google вже відбулись обшуки.
Виручка італійського ринку онлайн-реклами торік досягла 3,3 млрд євро, а на медійну рекламу припало майже 37% сектора.
Нагадаємо: асоціація EDiMA (входять Google, Facebook, Twitter, Airbnb, TikTok та інші) звернулася до влади Євросоюзу з проханням змінити законодавство, що регулює видалення нелегального контенту в інтернеті.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].