Захворіло у світі
63,894,184
Померло у світі
1,480,709
Вилікувалось у світі
41,051,676
Захворіло в Україні
758,264
Померло в Україні
12,717
Вилікувалось в Україні
369,054
Фанати корейського бойз-бенду BTS розчаровані після IPO і хочуть повернути інвестиції

Фанати корейського бойз-бенду BTS розчаровані після IPO і хочуть повернути інвестиції

Іноземні фонди позбуваються паперів, поки вони дорожчі за ціну розміщення, але стрімко падають

Фанати корейського бойз-бенду BTS розчаровані після IPO і хочуть повернути інвестиції
фото DR

Первинне публічне розміщення акцій Big Hit Entertainmet – керуючої компанії популярної молодіжної поп-групи BTS з Південної Кореї – обернулося розчаруванням для пересічних інвесторів після різкого зниження курсу акцій. Тепер вони думають про те, як повернути вкладені в нього кошти», пише Financial Times, на яку посилається Investing.com.

Початок лістингу був багатообіцяючим: 15 жовтня у ході найбільшого з 2017 року IPO в країні Big Hit вдалося залучити $840 млн. Але вже до кінця торгів у перший же день акції досягли піку і почали падати. Інституційні інвестори та іноземні фонди кинулися позбуватися паперів, поки вони залишаються дорожчими за ціну розміщення, і за тиждень після розміщення розпродали половину випущених акцій.

Через тиждень четвертий за величиною утримувач Big Hit – приватна інвестиційна компанія – продала половину своєї частки (4,5% всіх акцій в обігу). Але роздрібних інвесторів (серед них – фанати BTS) ніхто не попередив про подібний результаті подій, і багато з них були захоплені зненацька.

Початковий ажіотаж навколо акцій BTS був значний. Так, кожен роздрібний інвестор поспішив вкластися на суму понад $100 000 кожен, щоб отримати шанс виграти хоча б дві акції в цій «лотереї». Саме вони стояли в черзі на покупку паперів з премією (обсяг заявок перевищив $50 млрд), і вони ж у перший день торгів загнали котирування вдвічі вище IPO. Тепер в мережевих групах панує відчай: люди всерйоз запитують, як можна здати акції за ціною, яку за них заплатили.

У комерційний успіх феномена K-pop (так називають південнокорейську поп-музику) повірили всі, і причиною тому є унікальний синтез з пам'ятних ритмічних мелодій, синхронних танцювальних рухів, симпатичних виконавців і великого досвіду спілкування з фанатами в соцмережах. Все разом це здатне принести великий прибуток, а значить, є важливою складовою доходів країни. І якщо на тлі пандемії експорт південнокорейських автомобілів і нафтохімічної продукції пішов на спад, одна тільки пісня «Dynamite», випущена BTS в серпні цього року, змогла додати до бюджету $1,5 млрд від продажу альбомів та супутніх товарів.

Майже весь прибуток BTS приносять традиційні методи музичного агентства: концерти (в минулому році вони принесли третину всіх доходів), продаж атрибутики, ліцензування та випуск альбомів. Крім цього, агентство намагається «штампувати» нові поп-групи.

Проблема Big Hit в тому, що у них не налагоджений конвеєр – нових BTS на горизонті немає. У Південній Кореї існують більше 2000 розважальних агентств з 1 млн поп-стажистів, багато з яких так і не можуть пробитися на музичний Олімп. Крім того, термін контракту виконавця з лейблом в Південній Кореї обмежений спеціальним «антикабальним» законом, а кільком членам BTS скоро доведеться служити в армії, після чого корейські бой-бенди, як правило, не відновлюються.

Оскільки слава і любов фанатів не вічні, комерційний успіх поп-музики також не може бути вічним, що пояснює переоцінку акцій BTS і її суперечливе IPO, стверджує видання.

Як ми писали, корейський бойз-бенд BTS зробив мільярдером лейбл, з яким співпрацює.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті