Новий лідер світового YouTube: пісня «Baby Shark» обігнала «Despacito» за переглядами
Творцем кліпу Baby Shark є освітній південнокорейський бренд Pinkfong

Кліп на пісню Despacito опустився на друге місце в списку кліпів з найбільшою кількістю переглядів на YouTube, поступившись ролику Baby Shark. Про це свідчать дані відеохостингу.
Станом на 2 листопада Despacito пуерториканського виконавця Луїса Фонса. і Daddy Yankee набрав майже 7,038 млрд переглядів.
При цьому англомовну версію кліпу на дитячу пісню Baby Shark подивилися 7,04 млрд разів.
Творцем нинішнього лідера YouTube, «Маленької акули», є освітній проект Pinkfong з Південної Кореї. Baby Shark Dance залили на хостинг в червні 2016 року.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].