Новий лідер світового YouTube: пісня «Baby Shark» обігнала «Despacito» за переглядами
Творцем кліпу Baby Shark є освітній південнокорейський бренд Pinkfong
1902перегляди

фото DR
Кліп на пісню Despacito опустився на друге місце в списку кліпів з найбільшою кількістю переглядів на YouTube, поступившись ролику Baby Shark. Про це свідчать дані відеохостингу.
Станом на 2 листопада Despacito пуерториканського виконавця Луїса Фонса. і Daddy Yankee набрав майже 7,038 млрд переглядів.
При цьому англомовну версію кліпу на дитячу пісню Baby Shark подивилися 7,04 млрд разів.
Творцем нинішнього лідера YouTube, «Маленької акули», є освітній проект Pinkfong з Південної Кореї. Baby Shark Dance залили на хостинг в червні 2016 року.
Також читайте
Відеохостинг Rumble через суд вимагає в Google $6 млрд компенсації12 січня 2021, 19:24
Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті