Ринок планшетів виріс на 25% завдяки пандемії коронавірусу
Росте кількість людей, які змушені працювати вдома

Обсяг світового ринку планшетів зріс на чверть, чому сприяла пандемія коронавірусу COVID-19, яка змусила велику кількість людей працювати і вчитися з дому. Про це свідчать дані аналітичної компанії IDC, на які посилається DailyComm.
Аналітики підрахували, що в липні-жовтні 2020 року виробники по всьому світу випустили 47,6 млн планшетів проти 38,1 млн штук роком раніше. Більше всіх продуктів відвантажила Apple – 13,9 млн одиниць, що на 17,4% перевищує показник річної давності.
Як і очікувалося, Apple показала хороші результати в сегменті освіти, а в споживчому секторі спостерігалося зростання продажів iPhone після двох кварталів спаду. У той час як модель iPad 2019 року змогла зберегти найбільшу частку поставок, iPad останнього покоління зумів зафіксувати помітний обсяг поставок, незважаючи на його пізній запуск.
На другому рядку в списку найбільших у світі виробників планшетів знаходиться південнокорейський гігант Samsung, який контролює 19,8% ринку. Причому попит на пристрої цієї компанії порівняно з третьою чвертю 2019-го виріс майже практично вдвічі – на 89,2%.
Samsung робить ставку на гібридні рішення, які за рахунок знімної або відкидної клавіатури можуть трансформуватися з планшетів у ноутбуки і назад. Попит на такі продукти в третьому кварталі 2020 року виявився швидкозростаючим. Протягом того ж періоду південнокорейська компанія випустила на ринок перший планшет з підтримкою 5G-зв'язку – Galaxy Tab S7+.
Замикає трійку лідерів Amazon з 11,4% галузі. Далі йдуть Huawei і Lenovo, результат яких становить 10,2% і 8,6% відповідно. Всі інші постачальники спільно контролюють п'яту частину світового ринку планшетів – приблизно 20,9%.
Huawei вдалося збільшити поставки планшетів на третину, що сприяло нарощуванню і ринкової частки. Незважаючи на санкції з боку уряду США, китайський виробник зміг збільшити обсяги бізнесу в багатьох регіонах. Однак поставки потрібних компонентів для планшетів є проблемою для Huawei, так само як і відсутність доступу до сервісів Google. В результаті перспективи розвитку планшетного бізнесу Huawei залишаються невизначеними, вважають аналітики IDC.
Нагадаємо, Huawei має намір відкрити власний завод з виробництва чіпів без американських технологій.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].